عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تردد در محور کوهستانی توسکستان - چهارباغ با زنجير چرخ امکان پذير است

در پی تداوم ريزش برف:

تردد در محور کوهستانی توسکستان - چهارباغ با زنجير چرخ امکان پذير است

تردد در محور کوهستانی توسکستان - چهارباغ با زنجير چرخ امکان پذير است

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گلستان با اعلام برقراری تردد ایمن در محور کوهستانی توسکستان- چهارباغ در حوزه استحفاظی شهرستان گرگان، گفت: در پی تداوم ریزش نزولات آسمانی، حرکت در این محور بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "عادل مصدقی" در گفت و گویی خبری به رانندگان تاکید کرد که حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورتی که قصد عبور از این محور را دارند حتما به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز باشند و نحوه صحیح استفاده از آن را آموزش ببینند.

به گفته وی، بر اثر تغییرات جوی، از بعدازظهر روز گذشته بیستم آبان، شاهد بارش برف در محور کوهستانی توسکستان – چهارباغ و یخ زدگی و لغزندگی آن بودیم که با حضور به موقع گشت ها و ماموران راهداری، هم اکنون تردد ایمن در این جاده برقرار می باشد.

مصدقی با اشاره به اینکه همزمان با شروع برودت هوا، گشت های راهداری اداره کل به طور شبانه روزی در طول محورهای استان در تردد هستند، ادامه داد: در این محور نیز، حدود 20 راهدار اداره راه و شهرسازی گرگان با دو دستگاه گردیدر، سه دستگاه نیسان نمک پاش و یک دستگاه برفروب در اسرع وقت به انجام عملیات راهداری اعم از نمک پاشی و برفروبی پرداختند و یخ زدگی و لغزندگی های ناشی از بارش برف سطح محور را، پاکسازی و تردد ایمن را برقرار ساختند.

وی گفت: از کاربران جاده می خواهم که قبل از عزیمت به سفر از طریق تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 1000141 و شماره تماس 5-0173223131 مرکز مدیریت راه های گلستان از وضعیت راه های استان مطلع شوند.

مصدقی همچنین از رانندگان خواست که به هشدارها و راهنمایی های ماموران راهداری و راهداران و نیز، پلیس راه، توجه کنند و با آنان تعامل داشته باشند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .