عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 21هزار عنوان کتاب سال گذشته از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اهدا شد


بیش از 21هزار عنوان کتاب سال گذشته از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اهدا شد

بیش از 21هزار عنوان کتاب سال گذشته از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اهدا شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به اهدا بیش از 21هزار عنوان کتاب در سال گذشته اشاره کرد و گفت: هزینه اهدا این کتاب‌ها به ارزش ٢میلیارد و 950میلیون ریال بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت با اشاره به این نکته که اغلب کتاب‌های اهدایی در چهار حوزه دینی، عمومی و کودک و نوجوان بوده، اظهار کرد: تعداد کتاب‌های عمومی اهدایی یک هزار و 410جلد و هزینه این کتاب‌ها نیز 485میلیون و 508 هزار ریال بوده است.

حجت‌الاسلام فضیلت اضافه کرد: 7هزار و 261کتاب تخصصی در سال گذشته اهداشده که هزینه آن‌ها به ارزش 934میلیون و 929هزار ریال بوده است. همچنین بیش از 8هزار کتاب در حوزه دینی توسط این اداره کل اهداشده است که ارزش آن‌ها نیز یک میلیارد و311میلیون و 143هزار ریال بوده است.

به گفته وی، چهار هزار و 243جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان به ارزش ٢١8میلیون و ٤٨٠هزار ریال اهداشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه افزود: مطالعه کتاب بسیار مهم است و در افزایش سطح آگاهی و دانش جامعه تأثیرات بسیار زیادی می‌گذارد. کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است و به انسان‌ها کمک می‌کند تا میراث فرهنگی و ارزش‌های دینی و تاریخی خود را بیشتر بشناسند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .