عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری "جشن اردیبهشت تئاتر ایران" 21 اردیبهشت‌ماه در گرگان


برگزاری "جشن اردیبهشت تئاتر ایران" 21 اردیبهشت‌ماه در گرگان

برگزاری "جشن اردیبهشت تئاتر ایران" 21 اردیبهشت‌ماه در گرگان

 معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری "جشن اردیبهشت تئاتر ایران" بزرگداشت روز جهانی تئاتر استان گلستان خبر داد و گفت: این مراسم 21اردیبهشت‌ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قاسم قندهاری افزود: اجرای مجموعه برنامه‌های همچون تئاتر رادیویی، نمایش طنز و موسیقی توسط هنرمندان گلستانی، تقدیر و تجلیل از تعدادی هنرمندان تئاتر استان و قرائت بیانیه روز جهانی تئاتر و سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ازجمله برنامه‌های این روز است.

وی از تئاتر به‌عنوان یک هنر اجتماعی، ممتاز و اثرگذار یادکرد و گفت: این هنر همواره راه رشد و تعالی خود را در تاریخ تحولات خود پیموده است.

قندهاری در خاتمه یادآور شد: بی‌شک رونق و تبرّک اردیبهشت تئاتر ایران امروز، درگرو تحقق انتظارات و مطالبات قابل انجام عموم اهالی تئاتر به‌ویژه فعالان و پیشکسوتان این هنر یگانه و بی‌همتاست.

گفتنی است جشن‌های اردیبهشت تئاتر ایران، هرسال به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر و باهدف تکریم فعالان سال گذشته هنرهای نمایشی توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن‌های نمایشی در سراسر کشور برگزار می‌شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .