عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشنواره "نشاط و امید جوانان" و تجلیل از جوانان برتر استان گلستان


برگزاری جشنواره "نشاط و امید جوانان" و تجلیل از جوانان برتر استان گلستان

برگزاری جشنواره "نشاط و امید جوانان" و تجلیل از جوانان برتر استان گلستان

برگزاری جشنواره "نشاط و امید جوانان" و تجلیل از جوانان برتر استانی بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با همکاری اداره کل ورزش جوانان و با حضورجمعی از جوانان برتر استانی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان برتر استان گلستان با حضور ربیعی معاون استاندار، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان، صفایی مشاور جوان استاندار ،شهردار گرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار شد.

بنابراین گزارش، متقی معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان همه ساله در موضوع تسهیلات در قالب اشتغالزایی و ازدواج تسهیلاتی در نظر می‌گیرد تا جوانان بتوانند ایده‌های خلاقانه خود را عرضه کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان هدف از برگزاری این مراسم و تجلیل از جوانان برتر استان را شناسایی آنان به دیگر جوانان دانست و تصریح کرد: نخبگان باید تاثیرگذارتر از بقیه باشند و استعداد برتر باید به نخبه تبدیل شود و دولت، تنها امیدش به جوانان است که در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی همه با هم در کنار هم با اتحاد و وحدت برای توسعه کشور عزیزمان ایران اسلامی در زمینه های مختلف تلاش کنیم.

در ادامه بهمن طیبی مدیر کل ورزش جوانان استان گلستان بیان کرد: این جشنواره همزمان با ایام مبارک شعبانیه و هفته جوان و با تجلیل از جوانان برتر گلستانی برگزار شده و این جشنواره فرصتی مناسب برای شناسایی توانمندی‌ های جوانان استان گلستان در تمامی عرصه ها از جمله ورزش و استفاده بهینه از آنهاست.

شایان ذکر است در این مراسم از 30 جوان برتر استان گلستان از جمله سیده آنوشا قدس علوی و سعید بسطامی جوانان نمونه استانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان  توسط مسئولین استانی قدردانی شد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .