عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهیان نور در فرهنگ سازی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در دانش آموزان مؤثر است

محمد رضا وطنی:

راهیان نور در فرهنگ سازی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در دانش آموزان مؤثر است

راهیان نور در فرهنگ سازی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در دانش آموزان مؤثر است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: راهیان نور یکی از برنامه ها و فعالیت هایی است که می تواند در فرهنگ سازی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در دانش آموزان تاثیر به سزایی بگذارد.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، محمدرضا وطنی در جلسه مشترک مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان و فرماندهان نواحی سپاه استان، به اهداف تربیتی آموزش و پرورش اشاره و تاکید کرد: هدف تربیت، دانش آموزی است که بنده خدا باشد و این احساس بندگی در رفتارش متجلی شود.

 وی در ادامه افزود: نباید آموزش و پرورش را صرفاً به یک دستگاه آموزش علمی تبدیل نماییم بلکه باید به دنبال رشد همه جانبه در دانش آموزان باشیم.

 مدیر کل آموزش و پرورش اذعان داشت: آموزش و پرورش انتقال دهنده فرهنگ و ارزش های دینی و ملی به نسل آینده است و حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب از وظایف ما است زیرا به قیمت دست و پاهای های قطع شده ، دست و پای بیگانگان از این کشور قطع شد و در این راه به یک فرهنگ متعالی دست یافتیم و بر خود واجب میدانیم آن را به نسل آینده ساز کشور بشناسانیم.

 جلسه مشترک مدیران آموزش و پرورش شهرستان های استان و فرماندهان نواحی سپاه استان با حضور محمدرضا وطنی مدیر کل آموزش و پرورش، سرهنگ صادقی فرمانده سپاه نینوا استان به منظور بررسی و حل مشکلات کاروان های دانش آموزی راهیان نور در اردوگاه شیرآباد برگزار شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .