عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در سال گذشته بیش از 11 هزار گزارش از طریق سامانه 122 ثبت و پیگیری شد


در سال گذشته بیش از 11 هزار گزارش از طریق سامانه 122 ثبت و پیگیری شد

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در سال گذشته بیش از 11  هزار گزارش از طریق سامانه 122 ثبت و پیگیری شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "محمد هادی رحمتی" در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل افزود: از این میزان گزارش واصل شده، 10 هزار و  985  مورد مرتبط با بخش آب و 209 مورد مرتبط با بخش فاضلاب می باشد.
وی خاطرنشان کرد: با هدف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مشترکان آب و فاضلاب، سامانه 122 در این شرکت راه اندازی شده و در سال 95 شهروندان شهرهای گرگان، گنبد و علی آبادکتول بیشترین تماس را با این سامانه داشته اند.
رحمتی با بیان اینکه بخش زیادی از این حوادث مرتبط با شکستگی لوله انشعاب می باشد، تصریح کرد: بیش از شش هزار مورد از این حوادث بدون هدر رفت آب و حدود چهار هزار گزارش با هدر رفت کمتر از یک هزار لیتر بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان یادآور شد: سامانه 122 آبفای استان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مرتبط با حوادث آب، شکایات مشترکین، انتقادات و پیشنهادات شهروندان می باشد.
وی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در ارائه خدمات و یا خرابی در شبکه و انشعابات آب با سامانه 122 تماس گرفته و شرکت آب و فاضلاب استان گلستان را مطلع نمایند
.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 993
  • کد خبر : 33996