عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح یک واحد تولیدی/ بازدید از کارگاه های توانمندسازی روستایی

با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید و مدیرکل فنی و حرفه ای استان انجام شد:

افتتاح یک واحد تولیدی/ بازدید از کارگاه های توانمندسازی روستایی

افتتاح یک واحد تولیدی/ بازدید از کارگاه های توانمندسازی روستایی

 به گزارش روابط عمومی صندوق کار آفرینی امید استان گلستان: حسن پهلووری مدیر صندوق کارآفرینی امید بهمراه تیرانداز مدیر کل فنی و حرفه ای استان اولین  کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در استان را افتتاح و از کارگاه آموزشی روستای معصوم آباد در گلستان بازدید نمودند.

 حسن پهلوری مدیر صندوق کارآفرینی امید  گلستان به خبرنگاران گفت:طرح تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با مالکیت آقای هادی اکبری نژاد اولین کارگاه تولیدی استان بوده که مورد حمایت  صندوق کارآفرینی امید گلستان می باشد و در سال 96 مبلغ 100میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 4درصد دریافت کرده و توانسته است به صورت مستقیم برای 11  نفر ایجاد اشتغال نماید.

پهلووری به همراه آقای تیرانداز مدیر کل فنی و حرفه ای استان ، همچنین از نزدیک با روند اجرای  آموزش در رشته خیاطی بانوان در روستای معصوم آباد  بازدید به عمل آوردند .

ایشان در جمع کار آموزان این دوره فرمودند : شرکت در انتخابات و حضور حداکثری مردم انقلاب را در مقابل فشارها و خصومت های دشمنان بیمه مینماید و از همه مردم خواست در جشن انتخابات که در 29 اردیبهشت برگزار می شود حضور جدی داشته باشند

در ادامه پهلوری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با بیان اینکه این دوره  آموزشی  با هدف توانمند سازی زنان و ایجاد اشتغال پایدار در روستای معصوم آباد اجرا می شود .به تشریح طرح های تسهیلات  اعطائی و سیاستهای  صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از آموزش دیدگان آموزش های فنی وحرفه ای پراخت .

آقای تیرانداز مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان نیز در این بازدید  به بیان اهداف آموزشهای روستایی و توانمندسازی روستاییان در این کارگاه هاپرداخت و اظهار امیدواری کرد که با حمایت های صندوق کارآفرینی امید بتوانیم شاهد ایجاد اشتغال پایدار در روستاها باشیم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .