عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومين جلسه شورای پايگاه بسيج شهيد گرزين گاز گلستان تشكيل شد


سومين جلسه شورای پايگاه بسيج شهيد گرزين گاز گلستان تشكيل شد

  در آستانه هفته بسيج سومين جلسه شورای پايگاه بسيج شهيد گرزين گاز گلستان با هدف برنامه ریزی هفته بسيج با حضور اعضای شورای پايگاه در محل اداره مرکزی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی در این جلسه اعضاي پايگاه پيرامون ويژه برنامه هاي گراميداشت هفته بسيج و هرچه باشكوهتر اجرا شدن آنها به تبادل نظر پرداختند كه پس از بحث وبررسي تصميمات مهمی اتخاذ گرديد.

 دبير پايگاه بسيج شهيد گرزين گاز گلستان در همین رابطه ضمن گرامیداشت ماه محرم ايام سوگواري سيد و سالار شهيدن حضرت ابا عبد ا... الحسين گفت : امروز در راستای تحقق اهداف انقلاب وتقویت هر چه بیشتر آن که همان قیام عاشوراست وظیفه داریم در صفوف حامیان انقلاب اسلامی حاضر شده و ایام منتسب به بسیج و دفاع مقدس را به عنوان نماد عینی مقاومت و پایداری در 8 سال دفاع باشکوهتر برگزار کنیم.

 سيد جواد موسوي بلات اشاره به نتایج این جلسه افزود: در این جلسه مقرر گرديد مراسم گراميداشت هفته بسيج همچون سنوات گذشته به نحو شایسته و باشكوهي در محل اداره مرکزی و نواحی برگزار شود تا بتوانيم اين ايام حماسي را به نحو مطلوبي ارج نهيم

 وی در خصوص اهم برنامه هاي مورد نظر شركت كه در اين جلسه پيشنهاد شده و مورد تائيد قرار گرفت افزود: از برنامه های مهمي که در اين نشست تصويب شد می توان به اجرای برنامه های متنوع منجمله آذين بندي ، نصب بنر و پارچه در ستاد و ادارات تابعه ، پخش مارش نظامي همراه با سرودهاي مرتبط با این ایام، برگزاری مسابقات فرهنگي و ورزشی ، ملبس شدن کارکنان بسیجی شرکت در طول هفته دفاع مقدس ، دعوت از سخنرانان مطرح استان و تجليل از حماسه آفرينان اين ايام اشاره کرد.

 دبير پایگاه بسیج شهیدگرزین گازگلستان در ادامه اظهار داشت : ارسال مطالب چكيده از طريق سيستم اتوماسيون براي همکاران . ارسال پيام كوتاه تبريك اين ايام براي همكاران بسيجي، اجراي برنامه هاي فرهنگي ، برپایی نمايشگاه عكس ، ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران ، اطلاع رساني فعاليتها مربوطه در سايت شركت، نمايش فيلم سينمايي با مضمون دفاع مقدس در سالن اجتماعات شركت ، همچنین حضور در برنامه های بسیج ادارات استان بخش ديگري از برنامه هاي اين شركت خواند كه در طول هفته بسيج اجرا خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانپور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .