عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حرکت دولت برای رفع مشکلات اقتصادی عامل مهم حضور پرشور مردم در 29 اردیبهشت بود

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان :

حرکت دولت برای رفع مشکلات اقتصادی عامل مهم حضور پرشور مردم در 29 اردیبهشت بود

حرکت دولت برای رفع مشکلات اقتصادی عامل مهم حضور پرشور مردم در 29 اردیبهشت بود

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت : طلیعه حرکت دولت برای رفع مشکلات اقتصادی عامل مهم حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و خلق حماسه 29 اردیبهشت 96 بود .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ، تجلیل از جانبازان ، جوانان نمونه ، اعضای اتاق فکر و فعالان نماز سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان که با حضور کارکنان این سازمان و در محل ایستگاه آب اداره کل آب و فاضلاب استان گلستان واقع در پارک جنگلی النگدره گرگان برگزار گردید ، گفت : یکی از مهمترین دلایل حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و خلق حماسه ی 29 اردیبهشت 1396 که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد ، اتفاقات خوبی بود که در حوزه اقتصاد کشور رخ داد ، که آن هم با زحمات و تلاش های همه فعالان حوزه اقتصادی کشور بویژه کارکنان صنعت ، معدن و تجارت حاصل گردیده است .

قوانلو گفت : ارزش افزوده بخش صنعت ، معدن و تجارت در استان و کشور بیش از 35 درصد است و خوشبختانه با تلاش های دولت و رفع تحریم ها ، امروز شرایط اقتصادی کشور رو به بهبود است ، و مردم نیز این حرکت و رشد را دیدند و با دیدن طلیعه حرکت دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور به پای صندوق های رای آمدند و به تداوم دولت تدبیر و امید رای دادند .

وی ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گفت : با تلاش کارکنان سازمان جایگاه صنعت ، معدن و تجارت استان در سطح کشور سال به سال در حال رشد است ، بطوریکه در بخش رشد ارزش افزوده بخش صنعت جایگاه استان از رتبه 26 در سال 90 به 19 در سال 95 رسیده است و از لحاظ درصد رشد در زمره استانهای خوب کشور هستیم .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان افزود : همه باید تلاش مضاعفی کنیم تا ضمن رشد بیشتر در بخش ارزش افزوده و اشتغال بیشتر در حوزه صنعت ، معدن و تجارت استان ، در پایان 4 ساله دولت دوازدهم به رتبه ای زیر 15 در سطح کشور دست یابیم که البته کار بسیار سختی است .

قوانلو با اشاره به وضعیت اشتغال ایجاد شده در دولت تدبیر و امید و افزوده شدن به جمعیت جویای کار در سطح کشور و استان با تزریق روحیه امید به جامعه توسط دولت ، گفت : برای پاسخگویی به جمعیت جویای کار در استان باید سالی 40000 شغل ایجاد نماییم که کار دشواری است و برای تحقق این مهم لازم است بخش خصوصی را به سمت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان هدایت و ترغیب نماییم .

وی با بیان این که بهبود فضای کسب و کار از اولویت های کاری ما در سال 96 خواهد بود ، گفت : تلاش خواهیم نمود تا مدت زمان صدور انواع مجوزهای صنعتی و صنفی را به کوتاهترین زمان ممکن برسانیم .

گفتنی است در این مراسم سردار عقیلی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات و ناگفته هایی از جنگ تحمیلی بویژه در آزادسازی خرمشهر پرداخت .

همچنین در پایان مراسم از جانبازان جنگ تحمیلی ، پیشکسوتان ، جوانان نمونه ، اعضای اتاق فکر و فعالان نماز سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 429
  • کد خبر : 34213