عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهمنامه همکاری فنی وحرفه ای و فرماندهی تیپ45مهندسی جواد الائمه گلستان


انعقاد تفاهمنامه همکاری فنی وحرفه ای و فرماندهی تیپ45مهندسی جواد الائمه گلستان

انعقاد تفاهمنامه همکاری فنی وحرفه ای و فرماندهی تیپ45مهندسی جواد الائمه گلستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و تیپ45مهندسی جوادالائمه استان گلستان با حضور مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای و فرمانده تیپ45 مهندسی جوادالائمه استان گلستان در محل تیپ 45 جواد الائمه منعقد شد.

بنابراین گزارش، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان به برخی تعهدات این اداره کل اشاره و تصریح کرد:برگزاری دوره های آموزشی تاسیسات حرارتی و برودتی، جوشکاری، پکیج وشوفژ دیواری، برگزاری آزمون وسنجش مهارت در پایان دوره برای افراد شرکت کننده در دوره های آموزشی، صدور گواهینامه مهارت یا تاییدیه برای افراد شرکت کننده در دوره های آموزشی، بیمه حوادث کارآموزان ناشی از کار در طول قرارداد آموزشی و ... از جمله موارد ذکر شده در این تفاهم نامه میباشد.

در ادامه آقایی فرمانده تیپ45 مهندسی جوادالائمه به تعهدات این فرماندهی در این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: فراخوان ، شناسایی و سازماندهی و معرفی جامعه هدف به طرف اول ، اعلام نیاز های آموزشی و اولویت بندی آن، پرداخت هزینه دوره های آموزشی در صورت نیاز برابر انعقاد قرارداد آموزشی و ... از موارد اشاره شده در تعهدات این تیپ می باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .