عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درخشش کارآفرین صندوق کارآفرینی امید گلستان در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی


درخشش کارآفرین صندوق کارآفرینی امید گلستان در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی

درخشش کارآفرین صندوق کارآفرینی امید گلستان در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی

 در  یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی در تهران، از کارآفرین مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید گلستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی ، حسن پهلوری مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان در حاشیه این مراسم گفت: آقای عبدالستار شکاری به عنوان یکی از کارآفرینان برتر ملی  در این جشنواره انتخاب شد که مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید گلستان می باشد.
پهلوری اظهار داشت: عبدالستار شکاری با دریافت 100 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از صندوق کارآفرینی امید گلستان، توانسته است با ایجاد کارگاه تولید کیک و شیرینی و نمایندگی های فروش و ... برای 120  نفر ایجاد  اشتغال  نماید.
وی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای شناسایی توانمندی‌ های جوانان کارآفرین می باشد که می توانند به اقتصاد و اشتغال در کشور رونق ببخشند .
مدیر صندوق کارآفرینی گلستان تاکید کرد:  چرخش اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال و رونق فضای کسب و کار در گرو سرمایه گذاری و کارآفرینی و اصلاح قوانین و مقررات است
وی افزود:  به فرموده مقام معظم رهبری در شرایط کنونی کارآفرینی یک ارزش و عبادت است و رییس جمهور محترم نیز کارآفرینی را در مسیر اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و با ارزش می دانند و در این جبهه نیز مانند دوران دفاع مقدس به فرماندهان و رزمندگان با ایمان، با اراده و فداکار نیازمندیم.
پهلوری در پایان بیان داشت: کارآفرینی در بحث اقتصاد مقاومتی جایگاه ویژه ای دارد و فعالیت های کارآفرینانه موجب رشد اقتصادی و ایجاد محیط رقابتی می شود و به ایجاد شغل در جامعه کمک می کند.
لازم به ذکر است در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی ،11 نفر از کارآفرینان برتر در سراسر کشور در حوزه های کسب و کارهای خرد و کوچک  در محل سالن همایشهای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی معرفی و تقدیر شدند

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .