عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهمیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست را نمی توان نادیده گرفت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان :

اهمیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست را نمی توان نادیده گرفت

اهمیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست را نمی توان نادیده گرفت

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در نخستین جلسه کمیته HSEE این سازمان گفت: اهمیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست را نمی توان نادیده گرفت .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو افزود: بخش ایمنی ، بهداشت و محیط زیست از آنجا که با سلامت انسانها سر و کار دارد بسیار مهم بوده و برای اجرای صحیح و دقیق قوانین و مقررات آن باید همه بخشها تلاش نمایند .

وی با تاکید بر لزوم آموزش بیشتر و جدی تر ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ، گفت : لازم است برای همه بخشهای سازمانی و مهمتر از آن واحدهای تولیدی صنعتی ، معدنی و واحدهای صنفی آموزش های لازم برگزار گردد و آموزش افراد می تواند در کاهش حوادث کار بسیار موثر باشد .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ابراز امیدواری نمود ، با جدی گرفتن بیشتر بخش ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ، حوادث در حوزه های مختلف به حداقل برسد .

گفتنی است در این جلسه که با حضور رئیس و معاونین سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در محل دفتر رئیس این سازمان برگزار گردید ، یادگار احمدی مسئول بخش ایمنی ، بهداشت و محیط زیست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، گزارشی از اقدامات این بخش از بدو راه اندازی در سازمان تا کنون پرداخت .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 716
  • کد خبر : 34342