عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح نظارتی ضیافت و تامین اقلام ضروری شهروندان در ماه مبارک رمضان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ضیافت و تامین اقلام ضروری شهروندان در ماه مبارک رمضان

 طرح ضیافت با رویکرد تهیه اقلام ضروری و تنظیم بازار کالاهای اساسی شهروندان از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری مشاور رئيس سازمان و رئیس اداره  نظارت و بازرسي سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای این طرح در سالهای گذشته از اجرای طرح تنظیم بازار ضیافت با هدف تامین و توزیع به موقع کالاهای پر مصرف و جلوگیری از کمبود کالا در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 علی اصغر اصغری در ادامه گفت، در این طرح که با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تامین نیازهای ضروری شهروندان برگزار میگردد مقدار 460 تن گوشت مرغ منجمد، 49 تن گوشت قرمز منجمد، 468 تن شکر و 639 تن برنج خارجی وارداتی توسط سازمان جهاد کشاورزی تهیه و در واحدهای صنفی معتبر و فروشگاههای زنجیره ای  از پیش تایین شده به شهروندان گرامی عرضه خواهد شد.

وی در ادامه افزود، براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار قیمت مصرف کننده هر کیلو گرم گوشت منجمد 58500 ریال،هر کیلو گرم گوشت قرمز منجمد حداکثر  240000 ریال،هر کیلوگرم شکر 28550 ریال و هر کیلوگرم برنج خارجی 27000 ریال برای توزیع در طرح ضیافت مصوب گردید.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان در ادامه گفت، با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و نیاز شهروندان به تامین کالاهای ضروری و همچنین ضرورت نظارت بر اجرای طرح ضیافت و فروش اقلام پر مصرف توسط فروشگاهها، حضور بازرسان این سازمان و همچنین بازرسان اداره اصناف در سطح شهرهای استان تشدید خواهد شد.

اصغري در پايان از تمامی شهروندان خواست تا با تهیه کالاهای مورد نیاز خود از فروشگاههای معتبر و شناخته شده و همچنین دریافت فاکتور خرید از وقوع هر گونه سوء استفادهو تخلفی جلوگیری نموده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد را سریعا از طریق سامانه تلفنی 124 بصورت تلفنی و یا بصورت حضوری به سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و ادارات تابعه شهرستان مراجعه نموده و مورد را به بازرسان این سازمان گزارش نمایید تا سریاً مورد بررسی قرار گیرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 640
  • کد خبر : 34345