عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوره آموزشی درآمدی بر صنعت گردشگری در استان گلستان


برگزاری دوره آموزشی درآمدی بر صنعت گردشگری در استان گلستان

برگزاری دوره آموزشی درآمدی بر صنعت گردشگری در استان گلستان

 دوره آموزشی درآمدی بر صنعت گردشگری در استان گلستان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و بخش خصوصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان دوره آموزشی درآمدی بر صنعت گردشگری در  استان گلستان به مدت دو روز با همکاری این اداره کل و بخش خصوصی در محل موسسه آموزشی آوای طبیعت گلستان برگزار شد.

رحمان فرمانی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان  در این خصوص گفت: در این دوره آموزشی که کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان تور و فراگیران مدیریت فنی بند ب حضور یافتند مباحثی از جمله تقاضا در گردشگری و گرایش ها و رشد جهانی آن در استان گلستان و ایران ، عوامل موثر بر انگیزه گردشگران و شاخص ها و مدل های آن ، عناصر اصلی عرضه گردشگری ( حمل و نقل، اقامت،خدمات غذایی،جاذبه ها ) ، اثرات اقتصادی اجتماعی فرهنگی و زیست محیطی گردشگری، معرفی سازمان های بین المللی و ملی گردشگری، توسعه گردشگری از طریق بازاریابی، برنامه ریزی و اهمیت آن در گردشگری، مدیریت منابع انسانی  ، نقش آموزش در صنعت گردشگری، گردشگری در آینده و .. مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان به حاضرین گواهی شرکت در دوره اهدا شد.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .