عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل تعاون کار گلستان: ایجاد اشتغال و رونق تولید با وجود سرمایه گذار محقق می شود


مدیرکل تعاون کار گلستان: ایجاد اشتغال و رونق تولید با وجود سرمایه گذار محقق می شود

مدیرکل تعاون کار گلستان: ایجاد اشتغال و رونق تولید با وجود سرمایه گذار محقق می شود

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در جمع کارشناسان اشتغال دستگاه های اجرایی شرط تحقق اشتغال و رونق تولید را وجود سرمایه گذار عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در جلسه تبیین بسته های رونق تولید و اشتغال گفت: دولت ایجاد 985 هزار شغل را در سال 96 در دستور کار قرار داده است که به همین خاطر اشتغال یکی از مهمترین وظایف دولت در سال جاری خواهد بود.

وی افزود: اشتغال با تولید محقق می شود و تولید نیز با وجود سرمایه گذار تحقق پیدا خواهد کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به موانع سرمایه گذاری در استان، تاکید کرد: بسیاری از دستگاه ها به خاطر رویه های دست و پاگیر و غیرضروری در روند کار، باعث منصرف شدن سرمایه گذار از ادامه فعالیت در استان می شوند.

وی بر اصلاح قوانین جهت سهولت در کسب و کار و سرمایه گذاری تاکید و تصریح کرد: نگرش ها در خصوص سرمایه گذار و سرمایه گذاری باید تغییر کند.

مازندرانی اضافه کرد: نبود پایانه صادراتی و ضعف در صنایع تبدیلی از مهمترین مشکلات استان در ایجاد اشتغال و رونق تولید است.

وی به اقدامات خوبی که در دولت تدبیر و امید در جهت جذب سرمایه گذار انجام گرفت، خاطرنشان کرد: پنجره واحد سرمایه گذاری در استان شکل گرفته اما برای اجرایی شدن آن باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 671
  • کد خبر : 34495