عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای شبکه های فاضلاب برای حفاظت از محیط زیست ضروری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:

اجرای شبکه های فاضلاب برای حفاظت از محیط زیست ضروری است

اجرای شبکه های فاضلاب برای حفاظت از محیط زیست ضروری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: اجرای شبکه های فاضلاب برای حفاظت و حراست از محیط زیست ضروری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان "محمدهادی رحمتی" در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت ضمن تبریک هفته محیط زیست، افزود: محیط زیست میراث گذشتگان نیست بلکه امانتی برای آیندگان می باشد و باید در حفظ و نگهداری از آن کوشا باشیم.

به گفته وی، وجود پسماندها موجب آلودگی آبهای زیرزمینی شده و لزوم حفظ محیط زیست اجرای سریع تر طرح های فاضلاب را ضروری می سازد.

رحمتی افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی در استان استفاده مجدد از پسماند فاضلاب تصفیه شده اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد: اجرای شبکه فاضلاب شهر گرگان در محور سجادیه، کوی آزادگان با قطر 600  میلیمتر و با هدف حراست از محیط زیست برای نسل های آینده انجام می شود.

به گفته وی، در راستای تحقق حقوق شهروندی و برخورداری همشریان عزیز گرگانی از توسعه زیرساختهای شهری اجرای شبکه فاضلاب در این منطقه شروع شده و تا پایان این طرح همشهریان عزیز در بخشهایی ازشهرک امام، انقلاب، کوی آزادگان و سجادیه از نعمت شبکه جمع آوری فاضلاب برخوردار می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: بزودی شبکه فاضلاب خطوط اصلی شهر در قطرهای 600 و 800 میلیمتری در محور های صیاد تا میدان باهنر و در ادامه از ابتدای بلوار الغدیر تا میدان مادر اجرایی می شود.

رحمتی افزود: طرح جمع آوری فاضلاب سپس از میدان مادر تا روبروی هتل معروف و پروژه سرخواجه حد فاصل امام رضا تا چهار راه آتش‌نشانی نیز بزودی شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان از صبر و شکیبایی مردم منطقه در اجرای طرح های شبکه فاضلاب تشکر و قدردانی نمود.

اجرای شبکه های فاضلاب برای حفاظت از محیط زیست ضروری است


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 677
  • کد خبر : 34539