عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مشترک از واحدهای صنفی نصب و فروش آسانسور شهرستان گنبدکاووس


بازدید مشترک از واحدهای صنفی نصب و فروش آسانسور شهرستان گنبدکاووس

در راستای پیشگیری از حوادث ناشی از عدم ایمنی و استاندارد نبودن آسانسورها ، بازدید مشترکی با ادارات نظام مهندسی و نظارت بر اماکن عمومی شهرستان گنبدکاووس از تعداد 11 واحد صنفی نصب و فروش آسانسور شهرستان گنبدکاووس انجام گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان ،خلیل رجبلی رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان گنبد کاووس گفت : در راستای پیشگیری از حوادث ناشی از عدم ایمنی و استاندارد نبودن آسانسورها ، بازدید مشترکی با ادارات نظام مهندسی و نظارت بر اماکن عمومی شهرستان گنبدکاووس از تعداد 11 واحد صنفی نصب و فروش آسانسور شهرستان گنبدکاووس انجام گردید.

رجبلی گفت :تعداد 8 مورد دارای پروانه کسب از اتحادیه صنف الکتروموتورپیچ شهرستان گنبدکاووس بوده که 7 مورد آن دارای پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان می باشد.
وی گفت :متصدین تعداد 4 واحد صنفی که دارای پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور نبوده ، متعهد گردیدند که تا دریافت مجوز پروانه طراحی و مونتاژ از سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان در این زمینه هیچگونه فعالیتی از سوی واحد صنفی انجام نگیرد که در صورت انجام غیرقانونی و بروز اتفاق در این زمینه تمامی عواقب حادثه به عهده آن واحد می باشد.

رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان گنبد کاووس گفت : واحدهای صنفی دارای پروانه واحد طراحی و مونتاژ متعهد گردیدند که بعد از اتمام کار طراحی و مونتاژ آسانسور نسبت به ارائه فاکتور فروش رسمی به صاحبین کار اقدام نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 706
  • کد خبر : 34647