عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در سه ماهه آخر سال 95بالغ بر 491 میلیون ریال برای تجهیز چاه های آب آق قلا و انبارالوم هزینه شد

مدیر امور آب وفاضلاب منطقه آق قلا:

در سه ماهه آخر سال 95بالغ بر 491 میلیون ریال برای تجهیز چاه های آب آق قلا و انبارالوم هزینه شد

 مدیر امور آب وفاضلاب منطقه آق قلا گفت: در سه ماهه آخر سال 95 بالغ بر 491 میلیون ریال برای بهسازی و تجهیز چاه های آب شهر آق قلا و انبارالوم هزینه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "سلیمان غفاری" افزود: در این مدت سه دستگاه کنتور مغناطیسی به مبلغ 240 میلیون ریال خریداری و بر روی چاه های شماره 2،6 و 7 شهر آق قلا نصب شد.

به گفته وی، خرید، نصب و راه ندازی دو دستگاه الکتروپمپ سانتریفوژ به مبلغ 125 میلیون ریال و بهینه سازی و ارتقاء کمی آب شرب انبارالوم و کاهش هزینه ها با اعتبار 50 میلیون ریال از اقدامات انجام شده در سه ماهه آخر سال قبل می باشد.

غفاری با اشاره به دیگر جزییات این گزارش گفت: خرید دستگاه کلرزنی و نصب  آن بر روی مخزن انبار الوم با مبلغ 37.5میلیون ریال، تجهیز و اجرای اطاق کلرزنی بر روی یکی دیگر از مخزن این شهر با اعتبار 25 میلیون ریال و نصب و راه اندازی و بهینه سازی سیستم ارت 2 حلقه چاه شهر انبارالوم و ایستگاه پمپاژ آن با اعتبار 37.5 میلیون ریال بخش دیگری از دیگر اقدامات انجام شده در سه ماهه آخر سال گذشته می باشد.

وی خاطرنشان کرد: نصب و پیاده سازی کنتور مغناطیسی بر روی چاه 2،6 و 7 آق قلا، نصب و راه اندازی سیستم ارت چاه های2و 4 و 5 آق قلا، جمع آوری الکتروپمپهای سانتریفوژ 2900 دور و نصب و راه اندازی دو دستگاه الکتروپمپ سانتریفوژ 1500دور بخشی از عملکرد امور منابع آب شهر آق قلا می باشد.

مدیر امور آب وفاضلاب منطقه آق قلا اظهار داشت: در این مدت سیستم ارت ایستگاه پمپاژ شهر انبار الوم بهسازی و راه اندازی شد و تابلوهای برق ایستگاه پمپاژ و منابع آب این شهر بازسازی و استاندارد سازی شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 526
  • کد خبر : 34834