عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موانع نوسازی ناوگان فرسوده گلستان طی نشستی شناسایی شد


موانع نوسازی ناوگان فرسوده گلستان طی نشستی شناسایی شد

موانع نوسازی ناوگان فرسوده گلستان طی نشستی شناسایی شد

موانع و مسایل موجود در نوسازی ناوگان فرسوده گلستان طی جلسه کارشناسی کارگروه اسقاط و از رده خارج کردن ناوگان فرسوده استان، شناسایی و به بحث و بررسی گذاشته شد.
به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "ایوب میرشاهی" معاون حمل و نقل اداره کل در حاشیه برگزاری این جلسه گفت: مهمترین موانع شناسایی شده در این جلسه، مسایل مربوط به بانک ها و شرایط سخت تضمین آنها بود که با حضور نمایندگان ایران خودرو  دیزل، سایپا دیزل و مرکز اسقاط گرگان و علی آباد در محل سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به عنوان دبیرکارگروه مورد بررسی قرار گرفت.
پس از بررسی و تبادل نظرات مسایل مطروحه، در پایان مقرر شد  موانع شناسایی شده و موانع موجود در مراکز اسقاط و موانعی که در مسیر نوسازی برای مالکین ناوگان وجود دارد، برای اخذ راهکارهای لازم به کارگروه استانی منتقل شود.
براساس آمارها، در استان گلستان بیش از 7500 کامیون با عمر متوسط 15 سال، حدود 230 اتوبوس با عمر متوسط 8 سال، 613 سواری با عمر متوسط 8 سال و 927 مینی بوس با عمر متوسط 26 سال وجود دارد که نیاز به نوسازی این ناوگان بویژه در بخش مینی بوس رانی و کامیون بیش از پیش احساس می شود تا بتوانند سالانه حدود 5/5 میلیون تن بار و قریب 5 میلیون نفر مسافر را در سطح استان جا به جاکنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .