عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار صمیمی فرماندار شهرستان کلاله با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان


دیدار صمیمی فرماندار شهرستان کلاله با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان

دیدار صمیمی فرماندار شهرستان کلاله با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان آقای برزگر فرماندار شهرستان کلاله و حاجی آخوند  آدینه امام جماعت منطقه پیشکمربا حضور در دفتر مدیرعامل این شرکت با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

برزگر فرماندار شهرستان کلاله در این دیدار ضمن تقدیر ویژه از زحمات مجموعه شرکت آبفار با تقدیر از وضعیت آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای شهرستان کلاله، خواهان تسریع در روند اجرای پروژه های آبرسانی خصوصا پروژه تصفیه خانه حذف کدورت آب در مجتمع آبرسانی زاو گردید

در این دیدار آخوند آدینه امام جماعت بخش پیشکمر کلاله  نیزبا تشکر از خدمات و زحمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به جهت توجه به بخش آب شرب در روستاهای این شهرستان تقدیرنمود و برلزوم مصرف بهینه و درست  از آب شرب با توجه به کمبود آب تاکید ویژه داشتند.

در این دیدار مهندس مهدی شکیبافر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت گزارش مبسوطی از روند پروژه های در حال اجرای شهرستان مذکور را ایراد نمود و گفت : خدمات رسانی به جامعه زحمتکش روستایی افتخاری بس عظیم برای ما بوده که مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با تمام توان در جهت جلب رضایت مشترکین از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی همچنین افزود مطالعات و خریداری زمین جهت احداث تصفیه خانه حذف کدورت آب انجام گردیده وتکمیل این پروژه در اولویت مجتمع آبرسانی  زاو قرار دارد .

لازم به ذکر است که در حال حاضر 105 روستا با بیش از 16 هزار مشترک تحت پوشش  مدیریت امور آبفار شهرستان کلاله می باشد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .