عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرا و بهره برداری از 800 هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در گلستان

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای گلستان:

اجرا و بهره برداری از 800 هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در گلستان

اجرا و بهره برداری از 800 هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در گلستان

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای گلستان از اجرا  و بهره برداری از 800 هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در استان گلستان در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی خبر داد.
به گزارش شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حسین دهقان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: وزارت نیرو برش کشوری و استانی پروژه های اقتصاد مقاومتی را در 9 محور تهیه و ابلاغ کرده است که در 5 محور وظایفی برای این شرکت در سال 96 تعریف شده است.
وی افزود: با توجه به وظایف ذاتی این شرکت، مجموع فعالیت هایی که صورت می گیرد به صورت مستقیم موجب ایجاد شغل نمی شود بلکه ظرفیت ایجاد فرصت های شغلی جدید و پایداری مشاغل موجود را فراهم می کند.
مهندس دهقان بیان کرد: در حوزه آب، محور اصلی پروژه ها بر موضوع افزایش بهره وری بوده است؛ در برنامه ششم توسعه نیز با توجه به محدودیت توسعه منابع، تأکید ویژه ای به بحث بهره وری شده است.
معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای استان بیان کرد: یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در این بخش، اجرا و بهره برداری از 10 هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی غیر مرزی در کشور است که سهم گلستان 800 هکتار تعیین شد.
مهندس دهقان افزود: همچنین در زمینه مسلوب المنفعه کردن چاه های فاقد پروانه بهره برداری تکلیف کشوری 15 هزار حلقه و سهم استان 300 حلقه است.
وی گفت: همچنین طبق برنامه وزارت نیرو قرار است 200 دستگاه کنتور حجمی بر روی چاه های آب در استان نصب شود؛ علاوه براین نصب 700 دستگاه ابزار اندازه گیری در منابع آب سطحی در کشور نصب می شود که 15 دستگاه برروی منابع آّی استان نصب خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .