عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمانه قضات شرق استان با مدد جویان زندان گنبد کاووس

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه :

نشست صمیمانه قضات شرق استان با مدد جویان زندان گنبد کاووس

نشست صمیمانه قضات شرق استان با مدد جویان زندان گنبد کاووس

 به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی وشهدای هفتم تیر، علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان، رؤسای دادگستری و دادستان ها و قضات شرق استان با حضور در زندان گنبد با مددجویان دیدارداشتند و از نزدیک به بررسی مشکلات زندانیان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان :رضوانی مدیر کل زندانهای استان ضمن تقدیر و تشکر از رؤسای دادگستری ، دادستان ها و قضات شرق استان از حضور مستمر مسئولین قضایی شرق استان در طول سال ،هفته قوه قضاییه را تبریک گفتند و تقاضای استمرار این بازدیدها را داشتند.

در این بازدید رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان به اتفاق کلیه روسای دادگستری و دادستان ها و قضات شرق استان مشکلات زندانیان را به صورت چهره به چهره بررسی و پاسخ های لازم را ارائه نمودند.

در ادامه جهت افتتاح نانوایی جدید زندان در محل حضور یافته و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مراسم ضیافت افطاری که از سوی زندان گنبد برگزار گردیده بود شرکت نمودند.

در این بازدید روسای دادگستری و دادستان ها و قضات شرق استان ضمن ارزیابی مثبت فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندان از مسئولین زندان گنبد تقدیر و تشکر و در خصوص رفع مشكلات و موانع قضايي اداره زندان شهرستان گنبد دستورات لازم را صادر نمودند.

نشست صمیمانه قضات شرق استان با مدد جویان زندان گنبد کاووس

 

نشست صمیمانه قضات شرق استان با مدد جویان زندان گنبد کاووس

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 1721
  • کد خبر : 35065