عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان به کمپین خرید کالای استاندارد ایرانی پیوست


گلستان به کمپین خرید کالای استاندارد ایرانی پیوست

گلستان به کمپین خرید کالای استاندارد ایرانی پیوست

اداره کل استاندارد گلستان به کمپین ملی من کالای استاندارد ایرانی میخرم پیوست. مدیرکل استاندارد گلستان در نشست هماهنگی با کارکنان برای اجرایی کردن کمپین خرید کالای استاندارد ایرانی بر مشارکت تمام قد همکاران جهت اجرایی کردن این کمپین تاکید کرد.
محمود فرمانی بیان داشت در راستاي نامگذاري سال 1396 با عنوان " اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال" از سوي مقام معظم رهبري و همچنين تحقق منويات معظم له در بند 24 سياست هاي كلي اقتصادي مقاومتي مبني بر " افزايش پوشش استاندارد براي كليه محصولات توليد داخل و ترويج آن" سازمان ملي استاندارد ايران اقدام به تدوين و اجراي كمپين تبليغاتي، فرهنگي "كالاي استاندارد ايراني ميخرم" كرده است.
دبیر شورای استاندارد گلستان افزود: این کمپین دربرگیرنده ساختار و بخش هاي متنوع و جامعي است و بنا دارد تا از ظرفيت هاي رسانه هاي مختلف براي استانداردسازی بهره گیرد.
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: به منظور وحدت رويه و هم راستايي فعاليت هاي سازمان ملی استاندارد ایران در تمام کشور و اجراي فراگير كمپين مذكور، مقتضی است تمامی اعضای خانواده استاندارد در تمام کشور به این خیزش ملی بپیوندند و اهداف سازمان ملی استاندارد را که چیزی جز تامین منافع مصرف کننده و تولیدکننده به طور توامان نیست؛ محقق سازند.
در اجرایی کردن این کمپین در استان گلستان برنامه هایی نظیر کمک گرفتن از ظرفیت محیط های علمی و دانشگاهی، مدارس، سمن ها و تشکل های مردمی، سازمان های فرهنگی و ورزشی شهرداری ها و ... تعریف شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : استاندارد
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .