عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آشنایی کارشناسان بهزیستی با آسیب های اجتماعی فضای مجازی وراههای مقابله با آنها


آشنایی کارشناسان بهزیستی با آسیب های اجتماعی فضای مجازی وراههای مقابله با آنها

آشنایی کارشناسان بهزیستی با آسیب های اجتماعی فضای مجازی وراههای مقابله با آنها

دفتر توانمند سازی خانواده و زنان معاونت اجتماعی بهزیستی استان بمنظورآشنایی کارشناسان مراکز دولتی وغیردولتی این اداره کل با آسیب های اجتماعی فضای مجازی وراههای مقالبه با آنها ، با همکاری واحد آموزش این اداره کل وکانون کلینیک های مددکاری اجتماعی «به رویش گلستان» ازیکشنبه 11 تیرماه اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی2 روزه باعنوان «آسیب شناسی فضای مجازی و راههای مقابله با آن   » باشرکت 45 تن ازکارشناسان مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت بهزیستی درسالن اجتماعات این اداره کل نمود..

همت یار- مدرس این دوره آموزشی وکارشناس ارشد روانشناسی تربیتی ، شرکت کنندگان را با مباحثی ازجمله: ارزیابی تاثیر ات اجتماعی فضای مجازی، بحران هویت و اختلال در شکل گیری شخصیت ، تعارض ارزش ها ، شکاف نسل ها  و....... آشنانمود .

وی دربخش دیگری ازسخنان خودبااشاره به سواد رسانه ای به عنوان مهمترین ابزار بشر برای مقابله با این آسیبهای اجتماعی نوپدید افزود: سواد رسانه‌ای می‌تواند به مخاطبان رسانه‌ها بیاموزد که از حالت انفعالی و مصرفی خارج شده و به معادله متقابل و فعالانه‌ای وارد شوند که در نهایت به نفع خود آنان باشد. به دیگر سخن، سواد رسانه‌ای کمک می‌کند تا از سفره رسانه‌ها به گونه‌ای هوشمندانه و مفید بهره‌مند شد.

آشنایی کارشناسان بهزیستی با آسیب های اجتماعی فضای مجازی وراههای مقابله با آنها

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 760
  • کد خبر : 35280