عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشاور استاندارگلستان در امور ايثارگران با مدیر عامل شرکت گاز استان دیدار کرد


مشاور استاندارگلستان در امور ايثارگران با مدیر عامل شرکت گاز استان دیدار کرد

 

  نوریان مشاور استاندار در امور ايثارگران  در نشستی با حضور با مدیرعامل شرکت گاز استان  گلستان و هماهنگ کننده امور ایثارگران شرکت ، از نزدیک  فعالیتها و خدمات گاز گلستان به قشر ایثارگر بویژه سرکشی و تکریم  خانواده های شهدا و ایثارگران   را مورد بررسی  و تاکید قرار داد.

 به گزارش روابط عمومی در این نشست که به میزبانی شرکت گاز استان گلستان بر گزارشد  مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ضمن ابراز خرسندی از حضور  نوریان مشاور استاندار در امور ايثارگران  افزود:خانواده های معظم شهداء و ایثارگران چشم و چراغ نظام  هستند بنابر این  لازم است در حد توان  امورات و درخواستهای این بزرگواران را  به نحو شایسته ای رسیدگی نموده و آنان را مورد تکریم قرار داد.
مهندس صفر علی جمال لیوانی  افزود: خوشبختانه امور ایثارگران این شرکت به این امر توجه ویژه ای داشته و تلاش دارد تا در حد امکان خدمات بسیار مطلوبی را به این عزیزان ارائه و برنامه های خوبی را در طول سال اجرا   نماید. 

 درهمین راستا  مشاور استانداردر امور ايثارگران نیز با قدردانی از برگزاری این نشست گفت:خدمت رسانی به خانواده های معظم شهداء وایثارگران افتخار بزرگی که نصیب ما شده است و خدا را شاکریم که توفیق داد تا خدمات خوبی را به این قشر ارزشمند ارائه نمائیم.

  حميدرضا نوريان در ادامه افزود:استانداری گلستان آمادگی داردتا در صورت لزوم نسبت به مرتفع نمودن مشکلات و درخواستهای عزیزان ایثارگر  نهایت همکاری را بعمل آورد .
 
 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .