عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجره اي ديگر به روي نوجوانان گلستاني گشوده خواهد شد

هم زمان با روز ادبيات و با حضور انسيه موسويان شاعر كودك و نوجوان:

پنجره اي ديگر به روي نوجوانان گلستاني گشوده خواهد شد

 

پنجره اي ديگر به روي نوجوانان گلستاني گشوده خواهد شد

مديركل كانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با اعلام اين خبر گفت: برنامه دو پنجره دو لبخند به ميزباني مركز فرهنگي هنري كلاله و با حضور انسيه موسويان شاعر حوزه كودك و نوجوان برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحيم سيفي مدیرکل کانون بيان داشت: اين نشست از جمله برنامه هاي اعلام شده از سوي اداره كل آفرينش هاي ادبي و هنري كانون كشور بوده كه امسال با عنوان "دو پنجره دو لبخند" و با حضور نويسندگان و شاعران حوزه كودك و نوجوان به اجرا در مي آيد.

ايشان ادامه داد: در اين نشست كه هم زمان با 18 ارديبهشت ماه روز ادبيات كودك و نوجوان برگزار مي شود تعداد80 نفر از اعضاي نوجوان و فعال و كتاب خوان مراكز فرهنگي هنري استان، كتاب "چهارشنبه هاي بستني" اثر انسيه موسويان را مورد نقد و بررسي قرار خواهند داد.

سیفی با توجه به نقش و اهميت ديدار و گفت و گوي كودكان و نوجوانان با پديدآورندگان آثار در توسعه فرهنگ مطالعه و شناسايي و پرورش استعدادها، اجراي فصلي برنامه دو پنجره با مشاركت ساير نهادهاي فرهنگي را از جمله برنامه هاي سالانه كانون گلستان برشمرده و تصريح كرد: با اجراي اين برنامه از سويي اعضاي كانون با شاعران و نويسندگان از نزديك ديدار نموده و از سوي ديگر پديدآورندگان آثار با نيازهاي واقعي مخاطبان آشنا مي گردند.

برگزاري كارگاه آموزشي با عنوان چگونگي نقد كتاب و بررسي شعر نوجوان ويژه مربيان و رابطين ادبي مراكز فرهنگي و هنري از ديگر برنامه هاي سفر انسيه موسويان به استان گلستان خواهد بود.

گفتني است انسيه موسويان متولد سال 1355 شهرستان مشهد است كه تاكنون توسط ایشان آثاري شامل مجموعه بياييد شعر بگوييم، چهارشنبه هاي بستني، بي تويي، با چتري از شكوفه، گوش ماهي لب ريز، شب ستاره و گيسو به چاپ رسيده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .