عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت بر فعالیت رانندگان و شرکت های مسافری گلستان تشدید شد

با آغاز سفرهای تابستانی 96:

نظارت بر فعالیت رانندگان و شرکت های مسافری گلستان تشدید شد

نظارت بر فعالیت رانندگان و شرکت های مسافری گلستان تشدید شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و افزایش حجم سفرها در طول این فصل، اظهارکرد که نظارت بر فعالیت رانندگان و شرکت های بخش مسافری استان در این ایام تشدید شده است.

 به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "ایوب میرشاهی"  در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: نظارت بر فعالیت رانندگان و شرکت های حمل و نقل بخش مسافر به صورت محسوس و نامحسوس توسط اکیپ های سیار اداره کل و با همکاری پلیس راه استان برای برقراری سفری ایمن و تردد آسان مسافران انجام می شود.

به گفته وی، نظارت بر آموزش مدیران فنی شرکت ها و مکاتبه با آنها درباره توقف ناوگان مسافری در مکان های مناسب پذیرایی هنگام سفر، توقف به موقع برای ادای فریضه نماز در حین سفر، تاکید بر نظارت بیشتر شرکت ها برای ارائه بسته های پذیرایی در داخل اتوبوس و استفاده از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی از دیگر اقداماتی است که در طول تا بستان و در قالب طرح مسافری در استان به اجرا درمی آید.

میرشاهی ادامه داد که نظارت بر فعالیت رانندگان و شرکت های حمل و نقل مسافر در طول سال در حال اجراست اما در فصل تابستان و در قالب طرح مسافری به طور ویژه اجرا می شود.

تعداد ناوگان مسافری استان 1708 دستگاه و تعداد رانندگان فعال در این بخش 3259 نفر هستند.

در تابستان سال گذشته بیش از یک میلیون و 45 هزار مسافر از طریق 99 هزار و 689 سفر در استان جابه جا شدند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .