عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاکسازی پل ها و آبروهای محورهای ارتباطی گلستان در حال اجراست

با هدف پیشگیری از وقوع سیلاب:

پاکسازی پل ها و آبروهای محورهای ارتباطی گلستان در حال اجراست

پاکسازی پل ها و آبروهای محورهای ارتباطی گلستان در حال اجراست

 رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از پاکسازی و تنقیه آبروها و مسیل های راه های شریانی و غیرشریانی استان در تابستان جاری برای جلوگیری از وقوع سیلاب خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "ابوطالب جلینی کرد" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: عملیات پاکسازی و تنقیه آبروهای محور ارتباطی گرگان- آق قلا به طول 20 کیلومتر از گرگان تا پلیس راه آق قلا در حال اجراست.

به گفته وی، برای این کار اعتباری به مبلغ 820 میلیون ریال از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در نظرگرفته شده است.

جلینی کرد ادامه داد: محور آزادشهر- نوکنده از دیگر محورهای ارتباطی استان است که پروژه میان شکافی و تنقیه آبروها و مسیل های آن به طول126 کیلومتر از سمت نوکنده تا کردکوی انجام شده و به سمت گرگان در حال اجراست.

وی افزود: برای این محور هم 3 میلیارد ریال از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در نظرگرفته شده است.

این مقام مسوول در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهار کرد که این عملیات برای جلوگیری از سیلاب صورت گرفته تا راه های ارتباطی استان برای فصل پاییز و زمستان و بروز سیلاب های ناگهانی محفوظ باشند.

در استان گلستان بالغ بر پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی وجود دارد که 2533 پل و آبرو در راههای اصلی و فرعی آن نگهداری می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .