عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتشار کتاب کارآفرینی و پایداری با همکاری عضو هیأت علمی دانشگاه


انتشار کتاب کارآفرینی و پایداری با همکاری عضو هیأت علمی دانشگاه

کتاب کارآفرینی و پایداری به سوی کارآفرینی پایدار توسط دو عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه گرگان به نامهای دکترمحمدشریف شریف زاده و دکتر غلامحسین عبدالله زاده، با همکاری عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به نامهای دکتر اکبری و دکتر مبینی دهکردی تالیف و از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی تهران در 560 صفحه منتشر شد.

به گفته دکتر محمد شریف شریف زاده، هدف از تدوین این کتاب بازتبیین و تشریح انتقادی نظریات و رویکردهای توسعه و توسعه پایدار و الزامات آن برای جهت‌دهی سیاست‌های توسعه کارآفرینی و کسب‌وکار با رویکرد پایدارگرا و به طور خلاصه، طرح توسعه کارآفرینی پایدارگرا یوده است.

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه افزود: علی‌رغم طرح مباحث مربوط به توسعه پایدار از یک‌سو و توجه جامعه علمی و نیز متولیان و سیاستگذاران توسعه در کشور به مقوله کارآفرینی و کسب‌وکار از سوی دیگر، تا کنون کمتر به تلفیق ارزش‌ها و اصول پایداری در مباحث نظری، چارچوب‌های مفهومی و سیاستگذاری‌های مرتبط با توسعه کارآفرینی و کسب‌وکار پرداخته شده است.

وی بیان کرد: این کتاب می‌تواند درک انتقادی مفاهیم و مبانی توسعه و توسعه‌پایدار توسط اندیشمندان، سیاستگذاران و مدیران امر دز حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار کمک نماید و حوزه‌های مطالعاتی و رویکردهای سیاستگذاری را برای آنها نمایان‌تر سازد.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .