عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفاهم نامه همکاری آموزشی سازمان آموزش فنی وحرفه ای با صندوق بازنشستگی کشور

مشارکت استان گلستان در ویدیو کنفرانس ؛

تفاهم نامه همکاری آموزشی سازمان آموزش فنی وحرفه ای با صندوق بازنشستگی کشور

 

تفاهم نامه همکاری آموزشی سازمان آموزش فنی وحرفه ای با صندوق بازنشستگی کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، مسئولین ادارات کل آموزش فنی وحرفه ای  و صندوق بازنشستگی استان در نشست ویدیو کنفرانس تفاهم نامه همکاری های آموزشی  فی ما بین مشارکت نمودند.

بنابراین گزارش، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان و دبیر منطقه 2 کشور با اشاره به تلاش های صورت گرفته در جهت پیشرفت و اجرائی شدن مفاد مندرج در تفاهم نامه گفت: مشاوره و هدایت شغلی برای فرزندان بازنشستگان ضریب اثربخشی مهارت آموزی را افزایش می دهد .

وی در ادامه افزود :ظرفیت های بسیار مطلوبی در بخش خصوصی آموزش های فنی وحرفه ای وجود دارد که می توانیم با لحاظ کردن تخفیف شهریه ، نرخ برخورداری مهارت آموزی را افزایش دهیم.

تیرانداز در بخشی دیگر از این ویدیو کنفرانس بیان کرد: خانه امید به نمایندگی صندوق بازنشستگی ، با اخذ مجوز آموزشگاه آزاد می تواند سطح همکاری های 2 جانبه را گام به گام افزایش دهد و در این مسیر تلاش داریم تمامی موانع را بمنظور حصول نتیجه برداریم.

در ادامه رضا جعفری مدیرکل صندوق بازنشستگی استان با بیان علاقه مندی در مجموعه 2 طرف همکاری در تفاهم نامه تصریح کرد: این تفاهم نامه فرصتی است تا به مطالبات جامعه بازنشستگان استان وخانواده های آنها پاسخ شایسته داده شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .