عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش آگاهی و حساسیت دانش آموزان گلستانی در طرح داناب


افزایش آگاهی و حساسیت دانش آموزان گلستانی در طرح داناب

با اجرای طرح فرهنگی دانش آموزی نجات آب (داناب) برای ششمین سال در استان گلستان میزان آگاهی و حساسیت دانش آموزان استان به منابع آب به ترتیب 8/82 و 8/15 درصد افزایش داشته است. در طرح داناب سال جاری 71 هزار و 545 دانش آموز از 630 مدرسه آموزش هایی را در زمینه آب استان فرا گرفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، قاسم رجایی مسئول اجرایی طرح داناب در استان گفت با توجه به کمبود منابع آب در استان پرداختن به اجرای طرح های فرهنگی و آموزشی در کنار اقدامات سازه ای ضروری است و هر چه این گونه طرح ها در سنین پایین تر صورت گیرد اثر بخشی آن بیشتر خواهد بود. تردیدی نیست با اجرای صحیح این طرح دانش آموزان عزیز مدارس سراسر استان مبلغین فرهنگ صحیح مصرف آب و به عنوان همکار و پیام رسان شرکت آب منطقه ای به خانواده ها و جامعه هدف می شوند.
در طرح داناب سال جاری، کارگاه های آموزشی برای معلمان، توزیع اقلام آموزشی، کارگاه های آموزشی ،اجرای پیش آزمون و پس آزمون از دانش آموزان، اجرای نظام مسابقات داناب، بازدید دانش آموزان از سدهای استان اجرا شد. همچنین کارگاه های آموزشی برای خانواده های دانش آموزان گذاشته شد و خانواده ها با مشکلات منابع آبی استان آشنا و بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب تاکید شد.
رجایی افزود: افزایش میزان آگاهی و افزایش میزان حساسیت دانش آموزان و افکار عمومی نسبت به مشکلات منابع آب از اهداف طرح دانش آموزی نجات آب بود که در سال جاری محقق شد اجرای مستمر و صحیح طرح می تواند افکار عمومی را هر چه بیشتر همراه با مسئولین و متولیان آب به همراه داشته باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .