عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گاز گلستان بار دیگر بر ضرورت کنترل سیستم لوله کشی داخلی منازل تاکید کرد


مدیرعامل گاز گلستان بار دیگر بر ضرورت کنترل سیستم لوله کشی داخلی منازل تاکید کرد

 

  صفر علی جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان بار دیگر بر ضرورت و جدی گرفتن کنترل سیستم لوله کشی داخلی منازل تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان؛  مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت:مشترکین عزیز توجه داشته باشند سیستم لوله کشی داخلی منازل باید هر چند وقت یکبار کنترل شود و در صورت زنگ زدگی یا خوردگی فوراً زنگ زدائی و محل مورد نظر بازسازی و رنگ آمیزی شود در غیر اینصورت منجر به نشت گاز و بسیار خطر آفرین است.

 مدیرعامل گاز گلستان افزود: دقت شود پس از جمع آوری وسایل گازسوز شیرهای مصرف گاز بسته شود و محل خروج گاز با در پوش مناسب مسدود گردد تا انشاء ا... شاهد بروز حادثه بعلت نشت گاز از محل شيرها نباشيد .
جمال لیوانی در ادامه گفت:از مواد دیگری که مورد توجه می باشد مسافرت و یا ترک منزل هموطنان برای مدت طولانی است که در این زمینه بايد وسایل گازسوز منازل خود را خاموش نموده و شیرهای مصرف آنها بویژه شیر اصلی گاز بعد از کنتور را ببندند که این اقدام موجب مي شود هموطنان عزيز با آرامش خاطر مسافرت نمایند.
وی اظهار داشت:استفاده از شیلنگهای مرغوب همراه با بست فلزی مناسب برای نصب وسایل گاز سوز، از موارد دیگری است که باید به آن توجه شود.
مهندس جمال لیوانی تصریح کرد :چنانچه مشترکین عزیز قصد خرید لوازم گاز سوز را دارند حتماً وسایل استاندارد که دارای برچسب انرژی می باشد را خریداری نمایند .

مدیرعامل گاز گلستان در پایان گفت:از نگرانی های عمده شرکت علیرغم اطلاع رسانی مستمر عدم رعایت نکات ایمنی در زمان استفاده از وسایل گاز سوز توسط مشترکین می باشد که متاسفانه هر ساله منجر به فوت تعدادی از هموطنان عزیز می گردد لذا مصرف کنندگان محترم باید توجه ویژه ای به رعایت نکات ایمنی و آموزش آن به سایر افراد خانواده داشته باشند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .