عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 دیدار و گفتگو کرد


نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 دیدار و گفتگو کرد

 

 نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 دیدار و گفتگو کرد

نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس  در مجلس شورای اسلامی بهمراه فرماندار ویژه شهرستان گنبد با مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 دیدار و گفتگو نمود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ،  مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 در این دیدار گزارشی از عملکرد اداره کل راه آهن شمال شرق 2 استان ارائه و افزود : احداث خطوط راه آهن همواره یکی از عوامل  توسعه مناطق استان و کشور می باشد ومی توان گفت که حلقه مفقوده توسعه در منطقه محسوب می شود.

  ، محمد رضا قربانی در ادامه به پروژه های وروود خط عریض و بندر خشک اینچه برون  نیز اشاره و اظهار داشت : خطوط ریلی شمال شرق 2 علاوه بر اتصال دهنده خطوط ریلی کشور های شمالی و cisاست که به عنوان خط ریلی جدید برای کل منطقه حائز اهمیت می باشدو حمل و نقل وترانزیت بار در بین کشورهای منطقه تسهیل و زمان و هزینه های حمل و نقل بار را کاهش می دهد و ورود خط عریض در کنار خط نرمال تاثیر بسزایی در حمل و نقل ریلی و مراودات تجار و بازرگانان خواهد داشت .

وی عنوان نمود : پروژه خط عریض در حال انجام و بندر خشک نیز شرایط سرمایه گذاری بخشهای دولتی و غیر دولتی را دارد تا بتوانیم قطب اقتصادی در شمال استان گلستان و محرومیت زدایی را شاهد باشیم.

 وی به پروژه دو خطه کردن بندر گز به سبز دشت ، توسعه ایستگاه و بندر خشک اینچه برون، ایجاد، احداث خطوط نرمال و خطوط مربوط به انبارهاي عمومي و همچنين سيلوها و انبارها در اینچه برون وبهره گيري از سرمايه گذاري خارجي و داخلی نیز اشاره نمود.

قرجه طیار نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس  در مجلس شورای اسلامی نیز این دیداراز تلاش های مدیر کل و مجموعه راه آهن  تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت : خوشبختانه با  جدیت و پیگیری های جناب آقای قربانی ، مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 ما شاهد اجرای اقدامات این اداره کل مخصوصا در حوزه بندر خشک و توسعه ایستگاه اینچه برون بودیم که باتمام قوا درحال اجراست تاشاهدشکوفایی اقتصادی واشتغالزایی منطقه باشیم.

در این نشست فرماندار ویژه گنبد کاووس نیزاز اقدامات مدیر کل و مجموعه راه آهن نیز تقدیر و سخنانی در راستای اقتصادی منطقه ارائه نمود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 497
  • کد خبر : 35651