عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری از شیرخوارگاه حضرت زهرا


بازدید دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری از شیرخوارگاه حضرت زهرا

بازدید دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری از شیرخوارگاه حضرت زهرا

 عصر دیروز یکشنبه 25تیرماه،مدیرکل بهزیستی استان درمراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی (24 لغایت 30تیرماه)باشعار«بهزیستی محور مسئولیت وسلامت اجتماعی»به اتفاق دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری ومدیر کل اجتماعی وفرهنگی استانداری ازبخشهای مختلف مرکز شیرخوارگاه حضرت زهرا(س)شهرستان گرگان بازدید کردند ودردومین روز هفته بهزیستی از نزدیک با فعالیت ها و روند ارائه خدمات این مرکز آشنا شدند.

درادامه مسئولین ضمن دیدار با پرسنل شیرخوارگاه و بررسی مسائل ومشکلات این مرکز ، از نزدیک در جریان وضعیت کودکانی که در این مرکز نگهداری می شوند، قرار گرفتند.

دراین مراسم مدیرکل بهزیستی استان با ارائه گزارشی پیرامون مسائل وفعالیتهای این مرکز در راستای نگهداری و مراقبت از کودکان گفت: مشکلات فرزندان بهزیستی با همکاری دستگاه قوه قضائیه امکان پذیرخواهد بود و این دستگاه با شناسایی مشکلات و مسائل این مرکز در حد توان قانونی می تواند معضلات موجود را کاهش داده و یا حتی رفع نماید.

دکتر غفاری بااشاره به اینکه هم اکنون15کودک0تا3سال دراین مرکز نگهداری ومراقبت می شوند خاطرنشان کرد:درسال گذشته نزدیک به 50کودک دراین مرکز نگهداری شدند و این درصورتی است که از ابتدای سال جدید تاکنون 35 کودک دراین مرکز پذیرش شدند.

وی خاطرنشان ساخت :ازآنجا که این مرکز فقط ظرفیت نگهداری 20کودک رادارد لذا بمنظور  راه اندازی مرکزی با ظرفیت بیشتر ، کار ساخت ساختمان جدید این مرکز را آغاز نمودیم.

ایشان یادآوری نمود: ساختمان جدید شیرخوارگاه حضرت زهرا(س) در سه‌ طبقه ۲۱۰ متری به مساحت ۵۰۰ متر مربع ،اردیبهشت ماه امسال درمراسمی باحضورمعاون وزیر و ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور کلنگ زنی شد که امیدواریم با سرعت و کیفیت خوب ساخت این پروژه ، هرچه زودتر شاهد افتتاح این مرکز باشیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 669
  • کد خبر : 35668