عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعطای 2500 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت از اجرای طرح یک روستا یک محصول روستای فرق سر مراوه تپه

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان خبر داد:

اعطای 2500 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت از اجرای طرح یک روستا یک محصول روستای فرق سر مراوه تپه

 اعطای  2500  میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت از اجرای طرح یک روستا یک محصول روستای فرق سر مراوه تپه

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: تاکنون 2500 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی  4درصد برای حمایت از اجرای طرح  پرورش شتر در روستای فرق سر شهرستان مراوه تپه  پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلوری در حاشیه بازدید از طرح پرورش شتر روستای فرق سر شهرستان مراوه تپه گفت: طرح هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار در همه شهرستانهای استان گلستان در حال اجرا می باشد.

وی افزود: حمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح پرورش شتربا هدف هر روستا یک محصول در روستاهای شهرستان مراوه  تپه از اواخر سال 95 شروع شده است که روستای فرق سر به عنوان روستای پایلود تاکنون با 70 فقره تشکیل پرونده و پرداخت 13 پرونده با مبلغ 2500 میلیون ریال  جزو رستاهای هدف می باشد

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان بیان داشت: استان گلستان و به ویژه شهرستان مراوه تپه از ظرفیتها و پتانسیلهای خوبی جهت پرورش شتر و حصیر بافی و پرورش شتر مرغ ،گردشگری،  ...  برخوردار است که حمایت از این طرح ها میتواند موجب رشد اقتصادی و رونق اشتغال در شهرستان و استان گردد.

گفتنی است در راستای اجرای طرحهای هر روستا یک محصول (پرورش شتر) و ساماندهی و دریافت مصوب رسمی از شورای اداری شهرستان، مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان با فرماندار شهرستان مراوه تپه  نیز دیدار داشتند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .