عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قانون تبصره 3 در تمام شهرهای استان اجرا می شود

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان خبر داد:

قانون تبصره 3 در تمام شهرهای استان اجرا می شود

 به گزارش پایگاه خبری آبفا گلستان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: قانون تبصره 3 در تمام شهرهای استان گلستان به تصویب رسیده و در آینده نزدیک قابل اجرا خواهد بود.

مهندس محمد هادی رحمتی گسترش و ارتقای خدمات شرکت آب و فاضلاب را یکی از اهداف مهم این شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با همکاری و هماهنگی سایر دستگاهها، خدمات خود را در بسیاری از نقاط استان گسترش خواهد داد که در این میان شهرداران و شوراهای اسلامی شهر ها با همکاری مدیران آب و فاضلاب ازطریق ماده واحده تبصره 3 میتوانند بستر خدماترسانی هرچه بهتر و بیشتر شرکت آب و فاضلاب استان را در نقاط مختلف استان فراهم کنند.

مهندس رحمتی با اشاره به قانون تبصره 3 افزود این قانون در راستای ایجاد تسهیلات برای بازسازی شبکه های آب شرب و تکمیل طرحهای نیمه تمام فاضلاب تصویب شده است که شوراهای اسلامی شهرهای استان راهکارهای مشارکت مالی مردم و سایر بخشها را مورد بررسی قرارداده که هم اکنون در استان گلستان درحال انجام است .

وی تصریح کرد پولي كه بابت حق انشعاب از شهروندان دريافت ميشود در شهرهاي بزرگ مثل گرگان به ازاي هر واحد مسكوني ۲۰۰ هزار تومان و در شهرهاي كوچك و متوسط ۱۷۰ هزار تومان مي باشد كه از سال ۸۶ تاكنون اين رقم تغييري نكرده ، لازم به توضیح است اين ارقام پاسخگوي هزينه هاي توسعه شبكه نيست.

مدیرعامل شرکت با اشاره به ضرورت كمك به تداوم روند خدمت رساني در شركت آب و فاضلاب شهري خاطر نشان کرد : يكي از اين كمك ها از محل تبصره ۳ مي باشد كه از اختيارات شوراست و ما انتظار داريم اين كمك از سوي نمايندگان مردم صورت گيرد چون شركت آبفا نيز در حال خدمت رساني به مردم است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1147
  • کد خبر : 3577