عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه کارهای توسعه و تقویت فعالیت های پژوهشی مراکز فرهنگی هنری بررسی شد

در اولین جلسه نهاد اقدام پژوهی کانون گلستان:

راه کارهای توسعه و تقویت فعالیت های پژوهشی مراکز فرهنگی هنری بررسی شد

 راه کارهای توسعه و تقویت فعالیت های پژوهشی مراکز فرهنگی هنری بررسی شد

 در اولين جلسه نهاد اقدام پژوهي، راه هاي توسعه و تقويت فعاليت هاي پژوهشي در مراكز فرهنگي هنري كانون گلستان با بهره گيري از توانمندي هاي اعضا و مربيان بررسي شد.

 به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، در اين جلسه كه با حضور زيدا... رحماني رابط آموزش و پژوهش، حسين منتظري و سيده محدثه حسيني كارشناسان فرهنگي و ادبي و مطهره كريمي مربي فرهنگي مركز شماره يك گرگان برگزار شد، ترويج و گسترش فرهنگ اقدام پژوهي به عنوان هدف اصلي در نظر گرفته شده و نحوه بهره گيري از توانمندي هاي همكاران براي رسيدن به محيط كار اثر گذار و مطلوب ارزيابي و بررسي شد.

هدفمند كردن فعاليت هاي علمي و پژوهشي با بهره گيري از منابع ايراني و اسلامي در راستاي شعار سال اقتصاد مقاومتي و توليد و اشتغال، تهيه و جمع آوري موضوعات قابل بحث و اقدام پژوهي، به روز رساني بانك اطلاعاتي اقدام پژوهان استان، كيفيت بخشي محتوايي با بهره گيري از مطالب و منابع پژوهشي مورد نظر، برگزاري كارگاه آموزش اقدام پژوهي با هدف توانمندسازي مربيان و هم چنين اعلام فراخوان هاي علمي و پژوهشي ويژه اعضا و مربيان از مباحثي بود كه توسط اعضاي اين نهاد مطرح و در دستور كار قرار گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .