عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رای قاطع روسای ادارات ورزش و جوانان گلستان به ادامه برگزاری مسابقات جام روستا قهرمان و المپیاد ورزشی گلستان در سالهای آینده


رای قاطع روسای ادارات ورزش و جوانان گلستان به ادامه برگزاری مسابقات جام روستا قهرمان و المپیاد ورزشی گلستان در سالهای آینده

 ۱۸رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخش در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان گلستان به ادامه برگزاری مسابقات جام روستا قهرمان و المپیاد ورزشی گلستان در سالهای آینده رای قاطع دادند.
روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان ، جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان با حضور طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، اعضاء شورای معاونین و رؤسای حوزه ها وادارات ورزش و جوانان شهرستان های گلستان، برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در اجرای سیاست های توسعه ورزش و اهداف کلان وزارت ورزش و جوانان گفت و افزود:در ارزیابی شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان، عملکرد اداره کل در بخشهای مختلف عمرانی، ورزشی و جوانان بسیار خوب ارزیابی شده و گلستان در تمامی حوزه ها جزوه 5 استان برتر قرار گرفت .
بهمن طیبی در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان گلستان گفت: در هفته دولت امسال۴ پروژه ورزشی در مناطق روستایی و شهری استان گلستان افتتاح می‌شود.
در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان گلستان موضوعات واگذاری اماکن ورزشی ، برگزاری مسابقات جام روستا قهرمان و المپیاد ورزشی گلستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این خصوص 18رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخش به ادامه برگزاری مسابقات جام روستا قهرمان و المپیاد ورزشی گلستان در سالهای آینده رای قاطع دادند
در پایان جلسه از محسن مردانی در جلسه شورای اداری تجلیل شد
اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز عنوان برتر جذب حداکثری روستاها را در برگزاری اولین دوره مسابقات جام روستا قهرمان سال ۹۵ کسب کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .