عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با تدابیر امنیتی لازم اولین جشنواره سفره ایرانی،فرهنگ گردشگری استان گلستان در نظم و آرامش برگزار خواهد شد

رییس حراست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رییس کمیته امنیت جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری در گلستان:

با تدابیر امنیتی لازم اولین جشنواره سفره ایرانی،فرهنگ گردشگری استان گلستان در نظم و آرامش برگزار خواهد شد

 

رییس حراست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رییس کمیته امنیت جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری در گلستان گفت: ان شاالله با در نظر گرفتن تدابیر امنیتی لازم اولین جشنواره سفره ایرانی،فرهنگ گردشگری استان گلستان در نظم و آرامش برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان عباس عنایت با ذکر این مطلب افزود:با توجه به حضور میهمانان عالی رتبه کشوری و مسوولین ارشد استانی در ایام برگزاری جشنواره، لذا برنامه ریزی دقیق استانی و در سطح شهرستان با مدیریت شورای تامین شهرستان انجام شده است تا امنیت میهمانان تامین گردد.

به گفته او، در این مرحله همه بخش های نیروی انتظامی استان به ویژه پلیس راهور ، پلیس راهنمایی و رانندگی استان تمهیدات لازم را برای تردد و مدیریت ترافیک درون شهری و برون شهری استان داشته اند تا انشالله میهمانان تردد بدون مشکلی را داشته باشند.

عنایت در همین زمینه خاطر نشان کرد: ابعاد امنیتی موضوع نیز به طور کامل توسط نهادهای مسوول، تحت اشراف امنیتی است و پیش بینی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

او افزود:امید داریم با پلان بندی ها و تمهیدات انجام شده، با حضور نیروهای امنیتی، انتظامی و حفاظتی، به حول و قوه الهی امنیت محل برگزاری جشنواره نیز مشکلی نخواهد داشت.

رییس حراست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان ضمن قدردانی از یگان حفاظت این اداره کل گفت: ماموران خدوم این یگان به موازات انجام وظایف سازمانی و ذاتی خود، در حوزه امنیتی و حفاظتی جشنواره یاریگر کمیته امنیت جشنواره هستند.

جشنواره " سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری" با حضور هنرمندان 4 استان شمالی کشور شامل گلستان، مازندران، گیلان و قزوین با پخت انواع غذاهای سنتی و محلی ایرانی از 11 لغایت 13 مرداد ماه 1396 به مدت 3 روز در استان گلستان به میزبانی شهرستان گرگان برگزار می شود.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .