عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسیدگی حضوری و پیامکی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران جاده ای گلستان


رسیدگی حضوری و پیامکی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران جاده ای گلستان

 

رسیدگی حضوری و پیامکی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران جاده ای گلستان

 رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از رسیدگی و بررسی شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران جاده ای استان به صورت حضوری و پیامکی خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "قربانعلی روحی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: رسیدگی به شکایات مطرح شده و دستیابی به حصول نتیجه مطمئن از اهداف مهم سازمانی این دستگاه اجرایی و در راستای تحقق دستورالعمل های ابلاغی سازمان متبوع با موضوع رعایت حقوق شهروندی و ارتقاء سطح خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مسافران جاده ای صورت می گیرد.

وی افزود: هم استانی ها و مسافران جاده ای استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه نوع خدمات شرکت ها به مسافرین قبل از سفر و نحوه تعامل رانندگان با مسافرین در حین سفر و نارضایتی از خدمات دهی آنان می توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیامکی 3000143 و تلفن گویای 141 انعکاس داده تا حصول نتیجه نهایی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

به گفته روحی، روش دیگر برای انعکاس شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران به اداره کل، روش حضوری است به طوری که متقاضی با مراجعه حضوری به اداره کل، درخواست خود را در قالب فرم های مشخص شده به اداره مسافر اعلام می کند.

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .