عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تودیع و معارفه مدیرامورآب و فاضلاب منطقه گرگان برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه مدیرامورآب و فاضلاب منطقه گرگان برگزار شد

 مراسم تودیع و معارفه مدیرامورآب و فاضلاب منطقه گرگان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ، مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب وفاضلاب منطقه گرگان با حضور مهندس رحمتی مدیر عامل شرکت و معاون بهره برداری و جمعی از مقامات ستادی در محل امور آب و فاضلاب منطقه گرگان برگزار شد.

مهندس رحمتی در این مراسم طی سخنانی تصریح کرد: قطعاً برگزاری اینگونه مراسم و مناسبت‌ها نیز نه به عنوان مراسم تودیع و معارفه بلکه به نوعی جابجایی مسئولیت هاست.

 وی با اشاره به شرایط موجود آبرسانی در شهر گرگان به عنوان مرکزاستان گفت: این روزها شاهد انجام فعالیتهای بسیار خوبی در حوزه بهره برداری وخدمات رسانی موثربه مشترکین بوده ایم و تلاش مجموعه همکاران نیز فارغ از مسائل حاشیه ای تحقق شعارهای اصلی تیم مدیریت شرکت یعنی؛ برنامه محوری، شایسته سالاری و پاسخگویی می باشد .

در ادامه مدیر سابق امور آب وفاضلاب منطقه گرگان گزارشی از وضعیت منابع تامین و تاسیسات شهر گرگان را ارائه نمود و خاطرنشان کرد از کلیه همکارانی که در زمان مشکلات کنار ما سختی هارا در طول تصدی مدیریت آب وفاضلاب منطقه گرگان تحمل کردند ، تشکر و قدردانی می نمایم .

مهندس نصرآبادی در ادامه به برخی اقدامات انجام شده در امور آب وفاضلاب منطقه گرگان اشاره کرد و افزود برون سپاری امور مشترکین، بازسازی چاهها ،تعویض کنتور خراب، کاهش سرقت، رفع اتفاق، مدیریت صحیح توزیع آب شرب از جمله فعالیت های بوده که در این مدت با همت و تلاش همه جانبه مدیران و همکاران منطقه برای رضایت هر چه بیشتر مشترکین در راستای تحقق حقوق شهروندی صورت گرفته است.

مدیر جدید امور آب وفاضلاب منطقه گرگان گفت : امور آب و فاضلاب منطقه گرگان در حقیقت به دلیل موقعیت خاص و مرکزیت استان از حسایت ویژه ای برخوردار می باشد و امیدوارم در مسئولیتی که به عهده اینجانب گذاشته شده برای ارتقاء خدمات امانتدار خوبی باشم.

مهندس رضا سوخته سرایی با اشاره به برخی برنامه های کاری و راهبردی آینده این امور افزود: انجام کارها با خرد جمعی و مشارکت عمومی ، کاهش فاصله هزینه ها و عملکرد و رعایت دقیق قوانین از اهم اولویتهای جدید برنامه کاری و راهبردی در امور آب وفاضلاب منطقه گرگان خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت؛امیدواریم با همکاری، تعامل و دلسوزی شاهد رشد و ارتقای کیفیت خدمات آبرسانی به شهروندان گرگانی همچون گذشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم مهندس رحمتی مدیرعامل شرکت آبفای گلستان از زحمات مهندس داود احمدی نصرآبادی مدیر قبلی امور آب وفاضلاب منطقه گرگان تشکر و قدردانی کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1275
  • کد خبر : 36199