عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هم اندیشی مدیر کل بنیاد با استاندارگلستان برگزار شد


جلسه هم اندیشی مدیر کل بنیاد با استاندارگلستان برگزار شد


 مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان با استاندار گلستان جهت طرح های عمرانی بنیاد دیدار کرد.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، امروز شنبه چهاردهم مردادماه 96 علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد گلستان بهمراه خسروی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی با دکتر صادقلو استاندار گلستان در دفتر کاری وی دیدار کردند.

در این نشست مدیر کل بنیاد گفت : با همت و تلاش حجه الاسلام شهیدی معاون رییس جمهور و نماینده ولی فقیه و رئیس عالی بنیاد شهید و امورایثارگران و توجهات خاص دکتر روحانی رئیس جمهور پرداخت کلیه معوقات خانواده معظم شهدا در بخش پاداش بازنشستگی شهدا و تمامی معوقات جانبازان و آزادگان پرداخت شده و این موضوع از بزرگترین و مهمترین خدمات بنیاد در دولت فرهیخته تدبیر و امید بشمار می رود .

فاضلی مدیر کل بنیاد گلستان اذعان داشت : این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات مرکز توانبخشی ، اردوگاه قرن آباد و گلزار های شهدای استان ، ناوگان خودرویی ، معاوضه ساختمان اداری و اشتغال فرزندان معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد.

وی بیان داشت : ساخت و ساز پروژه توانبخشی ازسال 1385 شروع و حدود 92درصد پشرفت داشته و اردوگاه قرآن آباد نیز از تیر ماه سال 96 جهت رفاهی ، درمانی و مکانی امن برای جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان آغاز شده است .

فاضلی با اشاره به اینکه راه اندازی مرکز توانبخشی موجب تقویت روحی ایثارگران می شود افزود: این پروژه ها می توانند بسیاری از مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران را در بخش درمانی ، ورزشی ، توانبخشی و... حل نمایند لذا نیاز به راه اندازی و بهره برداری هرچه سریعتر دارند.

مدیر کل بنیاد در خصوص ساماندهی گلزار های شهدا گفت: حدود پانصد گلزار تک مزاری در استان نیاز به مرمت دارد و همچنین بسیاری از گلزارهای چند مزاری درسال 95 دو فاز آن انجام شده و فاز آخر باقی مانده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .