عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده در روستاهای گلستان تسهیلات می گیرند

برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی روستاها:

ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده در روستاهای گلستان تسهیلات می گیرند

ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده در روستاهای گلستان تسهیلات می گیرند

 رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی روستایی شامل خودروهای سمند با کاربری تاکسی EF7 و تسهیل زمان تردد روستاییان به مناطق شهری، تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "قربانعلی روحی"در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: تسهیلات اعطایی به این ناوگان عمومی روستایی 80 درصد مبلغ خودرو طبق پیش فاکتور معتبر ارائه شده و 20 درصد سهم متقاضی می باشد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی مورد نظر از محل منابع مالی صندوق کارآفرینی امید استان تامین می شود، اظهارکرد: مدت بازپرداخت تسهیلات 60 ماهه و سود آن، چهاردرصد می باشد.

روحی ادامه داد: متقاضیان تا پایان سال جاری مهلت دارند که برای تشکیل پرونده به دهیاری روستای محل سکونت خود مراجعه کرده تا پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل بعدی، از طریق اداره کل به صندوق کارآفرینی امید استان معرفی شوند.

این مقام مسوول در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد که این تسهیلات به صورت شناور و به 4500 دستگاه خودروی سمند در سراسر کشور پرداخت می شود که از زمان آغاز پرداخت آن تاکنون قریب به 100 نفر در استان گلستان به صندوق معرفی شدند.

روحی ادامه داد: از مجموع معرفی شدگان به صندوق، تاکنون تعداد 10 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده و الباقی در شرف تشکیل پرونده در صندوق کارآفرینی امید استان قرار دارند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .