عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توان صادرات خدمات فنی مهندسی تا 25 میلیارد دلار را در کشور داریم

مدیر کل دفتر توسعه صادرات خدمات و محصولات دانش بنیان سازمان توسعه تجارت ایران :

توان صادرات خدمات فنی مهندسی تا 25 میلیارد دلار را در کشور داریم

توان صادرات خدمات فنی مهندسی تا 25 میلیارد دلار را در کشور داریم

مدیر کل دفتر توسعه صادرات خدمات و محصولات دانش بنیان سازمان توسعه تجارت ایران در گرگان گفت : ظرفیت کشور به گونه ای است که توان صادرات خدمات فنی مهندسی تا 25 میلیارد دلار در سال را داریم .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، محمود اسکندری در جلسه میز خدمات فنی و مهندسی و محصولات دانش بنیان استان که در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی گرگان برگزار گردید ، گفت : ظرفیت کشور به گونه ای است که توان صادرات خدمات فنی مهندسی تا 25 میلیارد دلار در سال را داریم و می توانیم با این صادرات ارزآوری بالایی برای کشور داشته باشیم .
وی افزود : از آنجا که توسعه صادرات یکی از مهمترین برنامه های دولت است سازمان توسعه تجارت با هدف شناسایی و رفع مشکلات فرا روی صادرکنندگان کشور اقدام به تغییر در ساختار سازمانی خود داده و امروز در ساختار جدید هفت میز خدمت تعریف شده است .
به گفته اسکندری ، این میزهای خدمت شامل میز فنی مهندسی ، میز محصولات دانش بنیان ، میز ترانزیت و حمل و نقل ، میز فناوری اطلاعات ، میز محصولات خلاق ، میز گردشگری و میز سایر خدمات می باشند .
وی افزود : با توجه به اهمیت صادرات خدمات و محصولات دانش بنیان و بمنظور بررسی مشکلات و موانع پیرامون این حوزه، جلسه میز خدمات فنی و مهندسی و محصولات دانش بنیان استان برنامه ریزی شده است و امیدواریم با شناسایی و رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعه این نوع از صادرات ، موجبات رشد صادرات خدمات فنی مهندسی و محصولات دانش بنیان را فراهم سازیم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 459
  • کد خبر : 36340