عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیت الله نور مفیدی از خدمات جمعیت هلال احمر گلستان به سیل زدگان تقدیر کرد

در دیدار نماینده ویژه مقام معظم رهبری با نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

آیت الله نور مفیدی از خدمات جمعیت هلال احمر گلستان به سیل زدگان تقدیر کرد

آیت الله نور مفیدی از خدمات جمعیت هلال احمر گلستان به سیل زدگان تقدیر کرد

حجت الاسلام معزی نماینده ویژه مقام معظم رهبری عصر روز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه در حاشیه سفر خود به گلستان جهت بازدید از مناطق سیل زده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی به جامعه به منظور آمادگی برای رویارویی با حوادث طبیعی، به نقش خطیر فرهنگ سازی در جامعه از سوی امامان جمعه اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه با تاثیر و نفوذ کلام خود در جامعه می توانند در اشاعه فرهنگ های ناب و صحیح اجتماعی موثر باشند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان،وی تاکید کردند: یاد آوری حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان و همچنین رعایت عدم ساخت و ساز در حریم رودخانه ها از جمله مسائلی است که مناسب است ائمه جمعه در خطبه هایشان مورد توجه قرار دهند.
حجت الاسلام و المسلمین معزی با تقدیر از خدمات و فعالیت های شایسته دستگاه های امدادی استان گلستان در سیل اخیر، با یادآوری توجه و تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به بررسی وضعیت معیشتی و روند امدادرسانی در مناطق سیل زده استان، خواستار اهتمام برای رفع هر چه سریع تر مشکلات و نیازهای سیل زدگان و بازگشت آنان به شرایط طبیعی زندگی شد.
آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان هم در این دیدار گفت: استان گلستان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص، آبستن بسیاری از حوادث است که برای کم کردن خسارات وارده از این حوادث باید علاج واقعه را قبل از وقوع انجام داد.
ایشان با تقدیر از عوامل همیشه آماده جمعیت هلال احمر استان گلستان افزود: زمانی که حادثه ای اتفاق می افتد،مردم درگیر مشکلات ناشی از آن می شوند که برخی از آنها قابل جبران نیست.
وی از مسئولین خواست تا با پیگیری های لازم و فوری مشکلات مردم سیل زده را مرتفع نمایند.

آیت الله نور مفیدی از خدمات جمعیت هلال احمر گلستان به سیل زدگان تقدیر کرد

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .