عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در استان گلستان 18 پروژه آب و فاضلاب روستایی به بهره برداری و عملیات اجرایی 2 پروژه آغاز می شود

همزمان با هفته دولت ،

در استان گلستان 18 پروژه آب و فاضلاب روستایی به بهره برداری و عملیات اجرایی 2 پروژه آغاز می شود

 در استان گلستان 18 پروژه آب و فاضلاب روستایی به بهره برداری و عملیات اجرایی 2 پروژه آغاز می شود
همزمان با هفته دولت در سالجاری 18 پروژه آب و فاضلاب روستایی با اعتباری بالغ بر 81180 میلیون ریال و عملیات اجرایی 2 پروژه با اعتباری بالغ بر 6000 میلیون ریال آغاز می گردد.

مهندس مهدی شکیبافر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با اعلام این خبر افزود : همزمان با هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر 20 پروژه در غالب 17 روستا بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد

ایشان حجم عملیات برای افتتاح پروژه های فوق را حفر و تجهیز چاه عمیق 6 حلقه، بهسازی چشمه 3 دهنه ، اجرای خط انتقال بطول 16.5 کیلومتر، احداث 3 باب مخزن زمینی به حجم 900 متر مکعب، احداث مخزن هوایی فلزی به حجم 100 متر مکعب واجرای شبکه توزیع بطول 51.7کیلومتر با استاندارد سازی 2146 مورد انشعاب ، برشمرد.

مهندس شکیبافر همچنین حجم عملیات پروژه های کلنگ زنی را شاملحفر 1 حلقه چاه عمیق و احداث یک باب مخزن زمینی بتنیبه حجم 300 متر مکعب برشمرد.

لازم به توضیح است با افتتاح این پروژه ها در هفته دولت 26012 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می گردند و با کلنگ زنی و تکمیل پروژه های آبرسانی فوق تعداد 1447 نفراز آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .