عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشگاه، بازوی علمی استاندارد برای آموزش مدیران کنترل کیفیت


دانشگاه، بازوی علمی استاندارد برای آموزش مدیران کنترل کیفیت

دانشگاه، بازوی علمی استاندارد برای آموزش مدیران کنترل کیفیت

مدیرکل استاندارد گلستان در جمع مدیران عالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر ضمن اعلام خرسندی از علاقمندی مجموعه دانشگاه برای همکاری با استاندارد و نیز استقبال از این اراده به اقدام جمعی، پیشنهاد کرد آموزش مدیران کنترل کیفیت چه در بدو خدمت و چه در آموزش های حین خدمت به دانشگاه آزاد آزادشهر واگذار گردد.
محمود فرمانی در این نشست با ذکر این مطلب که تمامی مدیران کنترل کیفیت علاوه بر یک آموزش مقدماتی که آنان را با قوانین و مقررات استاندارد آشنا می کند و مجوز تایید صلاحیت آنان بر اساس این آشنایی صادر می گردد؛ ملزم به گذراندان سالانه 20 ساعت دوره آموزشی می باشند.
دبیر شورای استاندارد گلستان گفت: برای مجموعه استاندارد این آمادگی و تمایل وجود دارد تا آموزش اولیه و مستمر مدیران کنترل کیفیت حوزه صنایع غذایی را خصوصا در منطقه شرق استان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر واگذار نماید و با استفاده از ظرفیت دانشگاه، ارزیابی دقیق تری از آموزش های مورد نیاز این جامعه هدف به عمل آورد.
دکتر سیدمهدی حسینی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر ضمن استقبال از این پیشنهاد، آمادگی مجموعه دانشگاهی را برای برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی مشترک برای پر کردن شکاف بین صنعت و دانشگاه اعلام نمود.
این نشست در اداره کل استاندارد گلستان و با حضور مدیرکل استاندارد گلستان و معاونین وی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر و معاونین وی و نیز جمعی از روسای ادارات استاندارد گلستان؛ با هدف بررسی راهکارهای تعامل و همکاری مشترک استاندارد و دانشگاه آزاد آزادشهر برگزار شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .