عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 4 پروژه گازرسانی شهرستان گالیکش افتتاح شد

با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

4 پروژه گازرسانی شهرستان گالیکش افتتاح شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ،در ششمین روز هفته دولت طی مراسم با شکوهی  تعداد  4  پروژه گازرسانی شهرستان گالیکش مورد بهره برداری قرار گرفت.

در آیین افتتاح پروژه های گازرسانی شهرستان گالیکش که با حضور طهماسبی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ، مدیرعامل گاز گلستان، فرماندار، بخشدار و تنی چند از مدیران استان و شهرستان برگزار شد تعداد  4  پروژه  گازرسانی افتتاح شد. 
در همین رابطه مدیرعامل گاز گلستان ضمن گرامیداشت هفته دولت در خصوص  این پروژه گفت:این پروژه ها شامل  روستای  یورت کاظم ، پنو ، قوشه چشمه و شهرک صنعتی گلستان بوده که  در محل مسجد روستای یورت کاظم به بهره بر داری رسید .
مهندس جمال لیوانی افزود:برای گازرسانی به 4  پروژه مذکور معادل  مبلغ  26  میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده که در همین رابطه تعداد 1140 نفر از نعمت گازطبیعی برخوردار خواهند شد.
مدیرعامل گاز گلستان اظهار داشت:این شرکت در هفته دولت تعداد 69 پروژه گازرسانی را با هزینه ای بالغ بر 172  میلیار ریال مورد بهره برداری و  9 پروژه روستایی را نیز با برآورد هزینه ای معادل 151میلیارد ریال کلنگ زنی نمود  که در همین زمینه تعداد نزدیک به  17 هزار نفر از نعمت گاز بهره مند می شوند. 
  در همین راستا طهماسبی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز با تقدیر از عملکرد گاز گلستان انجام گاز رسانی به روستاهای کوهستانی و صعب العبور کار بسیار سخت و دشواری بوده که خوشبختانه دولت مردان عزیز بویژه  دولت تدبیر و امید با تلاشهای خالصانه و خستگی ناپذیر خود خدمات مطلوبی را به مردم شریف بویژه مناطق محروم و صعب العبور می دهند
 در این مراسم همچنین خسروی فرماندار شهرستان گالیکش نیز به نوبه خود از زحمات و تلاشهای بی وقفه  مدیر عامل و مجموعه کارکنان گاز گلستان در اجرای این پروژه های کوهستانی و صعب العبور تشکر کرد .

 

 

 

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .