عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهسازي محور آزادشهر – نوده خاندوز در سال جاري به اتمام مي رسد

مدير ساخت و توسعه راههاي گلستان:

بهسازي محور آزادشهر – نوده خاندوز در سال جاري به اتمام مي رسد

بهسازي محور  آزادشهر – نوده خاندوز در سال جاري به اتمام مي رسد

مدير ساخت و توسعه راههاي اداره كل راه و شهرسازي گلستان خبر داد: عمليات بهسازي محور آزادشهر- شاهرود حد فاصل دو شهر آزادشهر- نوده خاندوز با سرعت بيشتري در دست اقدام است و در سال جاري به اتمام مي رسد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي اكبر شاهيني" در گفت و گويي خبري اظهار داشت: بهسازي محور آزادشهر – شاهرود از سال 86-85 در دو باند غربي و شرقي در دستور كار قرار گرفت كه در مقطعي به دليل عدم تخصيص اعتبار لازم، متوقف شد.

به گفته وي، پس از پيگيري هاي مسوولان استان و اداره كل، از پارسال اجراي بيس و آسفالت در دو باند شرقي و غربي محور و پل ازدار تپه انجام شد.

شاهيني ادامه داد: در حال حاضر باند غربي آن تكميل شده و هدايت ترافيك به شكل موقت و با استقرار تابلوها و علائم سيار در آن باند صورت گرفته و از نظر كارشناسي اداره كل راه و شهرسازي و پليس، مشكلي در آن مسير ديده نمي شود.

وي با بيان اين كه باند شرقي محور از سمت نوده، در دست تكميل عمليات است، گفت: در مقطعي به دليل احداث و تعريض يك دستگاه پل در حد فاصل روستاي ازدار تپه (ابتداي آزادشهر به سمت نوده) در اين باند، مجبور به دو طرفه كردن ترافيك بوديم كه با همكاري پليس راه استان، فرمانداري آزادشهر و طي بازديد هاي كارشناسي، علائمي سيار و استاندارد در جهت كارآيي و حركت راننده در آن محدوده نصب شد.

شاهيني گفت: طي بازديدهاي به عمل آمده، علائم منصوبه در آن مسير به طور مرتب سر جاي خود بودند و به پيمانكار براي ساماندهي آنها دستورالعمل صادر شده است.

مدير ساخت و توسعه راههاي راه و شهرسازي گلستان خبر داد: اجراي 4 دور برگردان نيز در قالب اعتبارات بزرگراه جديد آزادشهر- نوده خاندوز در دست اقدام است كه جاده قديم رفت و برگشتي آزادشهر- نوده خاندوز را به بزرگراه چهاربانده (دو باند رفت و دو باند برگشت) تبديل مي كند و تردد با سهولت، سرعت و ايمني بيشتري برقرار خواهد شد.

وي در بخش ديگري از سخنانش درباره جاده خوش ييلاق گفت: 25 كيلومتر اين محور به دليل عدم ديد راننده، پيچ هاي تند و قوس هاي كم، با ترانشه برداري و كوه بري اصلاح شد و ديد راننده باز شده است.

شاهيني با بيان اين كه مسير در حال مطالعه، بهسازي و تبديل به راه اصلي عريض يا بزرگراه است، اظهارداشت: در طول مسير و حد فاصل معدن زمستان يورت، با توجه به خاك منطقه كه ذغال سنگي است، شاهد نشست هايي مي شويم كه كاركنان اداره راه و شهرسازي گنبد كاووس براساس بازديدهاي مستمر روزانه اقدام به رفع اين نشست ها و برقراري ترددي ايمن مي كنند.

به گفته وي، همچنين در طرح مطالعات مشاور، روش هاي علاج بخشي قطعي اين نقطه در دست بررسي است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .