عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاحیه متمرکز 333 طرح اشتغالزای استان گلستان در هفته دولت


افتتاحیه متمرکز 333 طرح اشتغالزای استان گلستان در هفته دولت

افتتاحیه متمرکز 333 طرح اشتغالزای استان گلستان در هفته دولت

 مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از افتتاح 333 طرح اشتغالزا به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: با بهره‎برداری از این پروژه‎ها882 شغل در استان گلستان ایجاد شده است.

 به گزارش روابط عمومی صندوق استان گلستان، حسن پهلووری در حاشیه افتتاحیه متمرکز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 333 طرح اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال از سوی صندوق کارآفرینی امید گلستان پرداخت شد و زمینه اشتغال 822 نفر را در استان ایجاد کرد.

وی از افتتاح متمرکز 22 طرح با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال و اشتغال 35 نفر در شهرستان آزادشهر خبر داد و تصریح کرد: مراسم افتتاحیه شالیکوبی در آزادشهر با مبلغ تسهیلات یک میلیارد ریال و اشتغال هشت نفر انجام گرفت در این آئین فرماندار و اعضای کارگروه اشتغال شهرستان آزادشهر حضور داشتند.

پهلووری از بهره‎برداری طرح کارگاه تولید فیلتر هوا در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: این پروژه با مبلغ تسهیلات 500 میلیون ریال و اشتغال چهار نفر انجام گرفت در آئین افتتاح فرماندار ویژه گنبدکاووس، امام جمعه و نماینده مجلس شهرستان گنبدکاووس نیز حضور داشتند.

به گفته وی؛ در شهرستان گنبدکاووس 58 طرح با اعتبار بالغ بر 45 میلیارد ریال و اشتغال 110 به صورت متمرکز افتتاح و به بهره‎برداری رسید.

ایشان همچنین از افتتاح متمرکز طرحهای اشتغالزای صندوق کارافرینی امید شهرستان گرگان با تعداد طرحهای 106 طرح به مبلغ 35 میلیارد ریال و 152 نفر اشتغال خبر داد

وی از دیگر طرح‎های افتتاح شده در هفته دولت در شهرستان گرگان را طرح کارگاه روغن کشی دانه های روغنی اعلام کرد و گفت: این پروژه با مبلغ تسهیلات 500 میلیون ریال و اشتغالزایی 6 نفر افتتاح شد.و طرح کارگاه مصنوعات چوبی نیز با مبلغ تسهیلات 500 میلیون ریال و اشتغالزایی 4 نفر افتتاح گردید

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از دیگر طرح‎های افتتاح شده در هفته دولت در شهرستان گنبد را طرح کارگاه کاشی سنتی هفت رنگ اعلام کرد و گفت: این پروژه با مبلغ تسهیلات 500 میلیون ریال و اشتغالزایی 10 نفر افتتاح شد.

پهلووری از افتتاح و بهره‎برداری طرح رستوران برکت خبر داد و گفت: این طرح با مبلغ تسهیلات 500 میلیون ریال و اشتغال هشت نفر مورد بهره‎برداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: افتتاح متمرکز 333 طرح اشتغالزای استان گلستان با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال و اشتغال 822 نفر به صورت متمرکز امروز در شهرستان گنبدکاووس با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فرماندار ویژه گنبدکاووس و امام جمعه شهرستان و جمعی از مسوولان به بهره‎برداری رسید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .